SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, January 29, 2010

NaSiK aYaM yA aDo...


~ Ini nasik ayam. Sesape yang tak kenal/tak penah jumpe ngan nasik ayam tu, hmmm... gini la rupenye, ye! Isk3... ade ke yang tak tau nasik ayam tu camne? Cam tak logik la plak kan... He3... My 'sayang' tapau kat gerai depan tu, ha! *Aku citer nie sambil muncung2kan mulut tau!* Ecewah! Macam la korang buleh nampak & tau katne gerai tu kan? He3...

Tapi, nasik ayam tu rasenye bese2 jer... Or dalam bahasa yang lebih menggerunkan adalah 'ya ado jer...' Kes kebuluran la nie..! Malas nak gi jauh2 tapau makanan, redah jer la yang ade kat depan mata. Walaupon rasenye ya ado jer but, tetap abis kitorang ngap coz kebulur tak hengat. Hape2 pon... alhamdulillahhh...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

TEACHER OF SOMEONE said...

phewit...
apa khabar...
dh lm x singgh ke sini

ArELeEz said...

TEACHER OF SOMEONE,
ahaks2.. fine, tq.. xpe2. singgah la selalu.. hiks..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google