SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, January 28, 2010

CeRaNa

Insyaallahhh... Aku akan kembali aktif dalam donia blogging. Dah lame benor rasenye aku tak publish entry baru & jenguk2 blog teman seperjuangan.

Sepatutnye, citer yang aku nak hebahkan nie aku publish few weeks ago. Tapi, hapekan daya... Aku takde kelapangan. Busy bee ngan keje... ngan umah... macam2 la lagik kan... So, nie kira entry qada' la... Ha3...

My MIL ajak we ols ke umah Awa kat Selayang ari Sabtu coz on Sunday nak attend kenduri kawen anak cousin abah kat Klang. Kebetulan, hari tu adalah besday Qistina yang pertama. So, malam tu, Abang Poi bermurah hati nak belanja kitorang makan buat kesekian kalinye... Tapi Kak Ti tak dapat join coz kene wat programming kat Bank Islam.

Abang Poi ajak ke Cerana. Kitorang sume tak kesah. Janji makan free! Ha3... Sesat barat wooo... nak carik Cerana. Gi 3 keta. Memule, convoi la... Abang Poi leading, pastu my 'sayang' diikuti oleh Roy. Tapi, dah yang leading tu 'tekan' BMW, mane la Encik Waja & Wira Aeroback larat nak kejor kan... Cilok sane, cilok sini, pastu... berdesup, ko! Dah tak nampak dah kelibat. Terkontang-kantinglah kitorang nie meraba dalam kegelapan malam. Ecewah! ;P Abang Poi pon sesat-barat, actually. 80 kali pusing tempat yang same, tetap tak nampak batang hidung Cerana. Perut dah berdangdut dah. Huuu...


~ Setelah berhempas-pulas & bersusah-payah, akhirnye... sampai gak we ols sume ke Cerana. Hape2 pon, posing tetap maut, ok! Hiks...


~ Roy tu tengok camera mane, ek? Hmmm... musykil2...


~ Live band...


~ Kitorang punye meja dekat dengan live band. Happening sket la halwa telinga kan... My MIL memang tak buleh blah dengan environment gini. Dia cakap, kalo dia ade kuasa veto, nak jer disuhnye balik bebudak live band tuh. Pastu, siap mintak tisu lagik kat aku. Aku hengat nak lap2 muka ke hape kan... Rupe2nye nak sumbat telinga! Muahaha... Kelakor la my MIL nih. Hiks...


~ Hutan kat belakang Cerana. Weired jer aku tengok. Risau gak mase snap nih. Kot2 ade imej yang kureng memberangsangkan la plak. Sib baik nan ado. Huuu...


~ Happy 1st besday to Qistina... Uiks! Skang, Qistina dah buleh ngam la ngan aku. Aku dukung, dia ok jer... Takde la meronta2 bagai... cam dolu2 kan... 1 perkembangan yang bagus nih! ;P


~ Lebarnye senyuman aku..! ;P


~ Siakap ke kerapu ntah? Tak kenal la... Aku cubit part yang rangup2 jer...


~ Yang nie ketam masak pedas. Sodap! Aku ratah tak hengat wooo...

Lauk len cam asparagus goreng belacan, sutun goreng tepung ngan tom yam aku tak snap sebab dah lapor. Makan dolu..! He3...

Kenyang weh malam tuh! Memasing perut ketat. Muahaha...

Tq very much to Abang Poi yang tolong bayor bil. Jasamu dikenang... ;P


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google