SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, May 18, 2009

DuRjAnA sUnGgUH!!! HuHHH!!!

[KUALA LUMPUR - Mayat seorang bayi masih bertali pusat ditemui di dalam tong sampah di belakang sebuah kedai makan di Jalan Tun Tan Cheng Lock di sini malam kelmarin.

Keadaan mayat bayi yang sudah cukup sifat dan mempunyai uri itu ditemui seorang pekerja kedai makan di situ ketika hendak membuang sampah pukul 11.30 malam.

Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Zulkarnain Abdul Rahman berkata, mayat bayi yang dibungkus dengan surat khabar itu ditemui dalam keadaan tertonggeng di dalam tong sampah itu dengan kepalanya ke bawah.

"Pada badan mayat bayi itu juga mempunyai kesan darah dipercayai baru dilahirkan sebelum dia dibuang ke dalam tong sampah tersebut," katanya ketika dihubungi semalam.

Menurut beliau, pemeriksaan ke atas badan mayat bayi itu tidak menemui kesan luka.
Katanya, mayat bayi itu dihantar ke Hospital Kuala Lumpur untuk bedah siasat.

Kes tersebut disiasat mengikut Seksyen 318 Kanun Keseksaan kerana menyembunyikan kelahiran dengan membuang mayat.

Sehubungan itu, orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai mayat bayi itu diminta menghubungi Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi di talian 03-20702222.]


* Sumber: KOSMO


T'sgt la durjana p'buatan camnie, ok! Xde sivik langsung! Rase nak sepak trajang jer insan2 durjana nih! Pastu, sula..! Pastu, kasik makan kat bujang senang! Puas ati!


Huhuhhh..!!!


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

4 comments:

Ms.Lilies said...

aku baca ayat 1st je...pastu tak sanggup dah nak sambung baca....huhuhu

ArELeEz said...

Ms.Lilies,
still geram nih! jom kite kerat2 16 empunye angkara tuh jom..?!!

TEACHER OF SOMEONE said...

memang kejam...lngsng xde sifat perikemanusiaan...binatang pn tau sayangkan anak...

ArELeEz said...

TEACHER OF SOMEONE,
tul3!! kalo rase2 xde perikemanusiaan sgt, jgn la sampai sanggup buang kat tong sampah. kasik la kat org yg xde zuriat ke.. umah kebajikan ke..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google