SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, April 8, 2008

ToOTHaCHe! UwAaA... :(

dh 2 ari aku sufferin' from toothache. huhuhu... ari nie cam dh kureng ckit la b'denyut.

mase gi kuala kangsar last sunday, bpk la sakit. tp, aku tahan gak coz nnti my 'sayang' bg 'ceramah perdana'. i xlarat dengor u! hik hik hik... plus, dat day kn kitorang gi jln2 cari psl. so, nk xnk kene la tahan sakit. tp, dat nite mmg t'amat la sakit, dh xdpt dibendung. dok merengek2 kt my 'sayang' & mummy. ape lg, diorang pon b'ganding bahu la bg 'ceramah perdana' kt aku. 'pot, pet, pot, pet...' adeh2... sakit telinge i! huhuhu... last2, panadol gak yg aku telan.



xtually, dh lame gak sakit gigi aku nie. aku wat dek jer... since zmn ank dare lg. time 2 lg teruk sakitnye, siap nangis2 hentak2 kaki xtahan sakit. smpai thp mak bangun tgh mlm gak la jage aku. muahaha... cam baby jer kn?! cian mak aku... (ampon mak! ankmu inie bkn takutz nk cabut gigi b'masalah 2. tp, xsmpai ati nk cabut. hahaha...)

gigi aku sakit coz b'lubang. gigi geraham bwh, both sides lak 2! memule belah kanan yg b'lubang, aku gune gigi belah kiri. xlame pastu, belah kiri lak menerime nasib yg same, aku gune belah kanan coz dh xbape sakit. tup2, skang belah kanan sakit balik, t'pakse la gune belah kiri. 2 pon kunyah lite2 jerk.

dr dolu my 'sayang' suh cabut. aku degil (takutz benornye! ngeee...) aku xsker jmpe doctor, xsker gi clinic hatta spital skalipon. xsker3!!! 1 thing 'bout me, klu aku ckp aku xnk/xmo/xsker, tp, peeps around me keep on pushin' 2 do so, it won't work out. aku sorang yg tegar klu menyentuh bab2 'xnk/xmo/xsker' nih. jgn la bazir2 mase dok pakse aku. confirm, xjln! & disbbkn ketegaran aku nie la yg wat aku m'derita sakit gigi skang nih. uwaaaa...



skang nie pon, gigi aku dok 'nyut2' lg. but, still under control. klu tetibe sakitnye m'gilos, aku telan jer panadol. bijak2... ngeh ngeh ngeh... my 'sayang' ade la bg petua utk ilangkn sakit gigi, by using bijik lada putih/itam, sumbat kt dlm lubang gigi & akn m'nyebbkn gigi b'denyut selame 5 minit. uwaaa... 2 yg xtahan 2!

btw, korang ade x petua2 len yg bley reduce/cabut gigi nie w/out causing any pains? klu ade, leave la comment, ek! xpon email me @ areleez_dealova@yahoo.com

kerjasama dr anda amat la diharapkn. tq...

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google