SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, April 24, 2008

SeNgALz, FeD uP, mEnCiK!!!

aku xskerkn kesengalan!

& aku sgttt xsker kalo ade mende2 sengalz happen in my life.

aku fed up!!!

aku mencik!!!

xsker3................!!!!!!!!!!!!!!!

i know & realize dat i'm nobody...

sekadar m'jd seseorg yg bakal menumpang teduh 'di sane'...

maybe bg 'ko' aku adalah beban yg xkn menyumbang ape2 'di sane'...

yg low profile dianggap spt tiade ape2, tiade harga.

aku akur dgn fitrah itu.

tp, aku bkn kosong cam yg 'ko' jangka!

aku ade ilmu & segulung kelayakan!

same cam anak 'ko'!

tp, aku bkn sorang yg sker memandai2 cam anak 'ko' yg sker memandai2 tp, xpandai2 pon!

hampehsz jerk!!! suh wat 1 job pon xjln!

but... ye la... dh namenye anak 'ko' kn... of cos la 'ko' menangkn.

walau sesengalz mane pon dia.

skali lg... aku akur dgn fitrah itu...

aku skadar ingin meluahkn perasaan.

aku tau 'disane' tu hak milik mutlak 'ko'...

so, sker ati bapak tiri laki mak 'ko' la nk wat keputusan.

tp, nape aku di p'mainkn???

disepak terajang spt bola.

ape 'ko' ingat aku nie bola futsal ker hape???

kalo aku xdiperlukn, nape aku diberikn harapan???

tabur janji beria, nk bg itu inie... (aku xmintak ok! & aku xdemand! aku skadar menerime tawaran)

tu yg wat aku rase t'kilan & nk terajang jer 'ko' punye buah pinggang!

ahhh.....!!!!

p'setankn sume tu!!!

aku try plan no. 2.

kalo success,

alhamdulillah...

kalo vice versa,

aku pasrah...

5 comments:

Keira said...

Sabar... sabar...
tapi bagus jugak. Leez lps geram tu... jgn mkn dlm... nanti hati sendiri yg parah!

Miss Reen said...

eh eh..cam entry aku dulu
aku sungguh nyampah keje ngan orang yg bias nie!
bosan je nak gi keje kan kan?

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

eida: tu la.. sib baik ade 'asleez yg purplish' nih. bley gak jd medium melepaskn kesengalan.

heartless devilish: tul2! sokong 116%! dh rase cam my spirit totally gone la..

ira-meare said...

relax ah,jgn tensi2,normal la bias tu ek?as long as dia xmelampau sgt hg stay cool la,kalu melampau sgt smpi dh xtahan hg wat la decision.yg penting kite enjoy!yeah

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

meare: hang nih, xabis2 ngn enjoy! huh!

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google