SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, April 29, 2008

PrE-gRaD's NiTe

baru pas jenguk2 friendsterku. tgk2 photo album. t'jumpe lak pics kenangan time study kat arau dolu. pics masa pre-grad's nite kat putra palace hotel, kangar, perlis. terus t'ingat kat member2 a.k.a geng kamceng mase study dolu.



~ yg cute mute nie adalah aku (nie yg xbley blah nih, puji diri sendiri! ahaks...) masa nie aku slim kn? skang, lg 'slim'! muahaha... sempoi jer style aku kn? org len sume pakai kebaya nyonya la... kebaya labuh la... eve dress la... aku just pakai suar slack + blouse pjg cuttin' senget2 + tudung 'wardina'. ahh... ok la tu!!! hiks...


~ aku wif meare. if i'm not mistaken, handbag tu adalah props yg dipinjam dari org len. muahaha... konon2 dh cun gilos la nih! kui kui kui...
tp, xsume geng kamcing aku gi pre-grad's nite. aku, meare & eja jer. yg len xdpt gi atas sbb2 yg xdpt dielakkan (reason standard nih! hiks...)

now, everythings change. memasing dah ade life sendiri. geng aku dolu ade 7 org. kalo ikut D.O.B, i'm da youngest la. tp, da youngest nie la yg menamatkan zaman anak dara dolu. nak wat camne, dah jodoh & dah sampai seru... aku xcari, tp ia dtg sendiri. unpredictable! hiks...

4 org b'hijrah ke KL & s'ngor. sorang kt kedah & sorang lg still in uitm penang. sume single mingle lg. but, 4 of them menyandang gelaran single but not available. 2 org lg tu, single & available. so far as i concern la... latest news, xtau plak aku!

ade yg interested kt 2 org lg tu???

kalo ade, sila kemukakan application form yg bley didownload @ http://www.lupklasendiri.com/. tiada dateline, tiada charge t'sembunyi & bley anta seberape bnyk yg anda sker! (muahaha...)

to eja, shima, leh, kak ngah, meare & jue... fwenship never ends, dear... i lap u ols! mmuahhhsszz...

nnti nk wat entry psl diorang. kire cam tribute to geng kamceng gitu! hiks...


No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google