SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, April 7, 2008

ATiN's BeSdAy! (FiNaLe)

continuing this entry...

sila enjoy menatap pics di bwh. klu sker/ade sebarang kemusykilan, sila 'leave comment'. klu xsker, sila jgn buang mase, trusla click X (ats sblh kanan) sekian, tq...

~ 3 org kanak2 riang! hik hik...

~ besday gal sdg b'bangge dgn 2 props yg amat klise di mjlis2 besday celebration which r besday cake & teddy bear. kui kui kui...


~ cian die... dpt 2 pressies jerk! kui kui kui...


~ nie mak aku. of cos la yg pakai tudung pink 2. bdk kocik 2 kn besday gal. heh heh... sila lihat my mom's water face. sgt garang kn? takutznyeee... quite garang la my mom nih but not when snapping pics. xtually, mak aku nie malu sgtttt bile kite suh b'posing amik gambar. 2 yg die wat muke serius 2! all her pics just have 3 emotions: garang, serius & sedey... bley kire ngn jari la pics yg tunjuk die senyum dgn sempurna. hik hik...


~ sila layannnn wajah bondaku lg! ahaks...


~ soklan cepu tembaga! (bak kata aini mat) cube teka, which 1 is my mom, which 1 is my sis & which 1 is my niece??? sape dpt teka, aku bg pressie, pakej p'cutian 16 ari 15 mlm ke... ahhh... 'lu pk la sndiri!!!' muahaha...


~ atin 2 senyum ker sedey, ek?! musykil aku...


~ @ this moment, memasing b'jaya m'control 'kesengalan' diri except da besday gal. wakaka...


~ abern a.k.a atin yg semakin sukar dikawal hingga mendorong abahnye menonton aksi ank tunggalnye itu.


~ 'kesengalan' yg xdpt dibendung! mak aku ttp maintain cun! muahaha...


~ pelbagai aksi yg tiada category.


~ 'ayunye' my 'sayang'ku itu! wakaka...


~ 3 couples ngn pose maut memasing. aku & my 'sayang': charlie's angels, kakak aku & abg jamal: romeo & juliet while abg aku & kak aneem: kill2! die2! muahaha... sila focus pd wajah bondaku, OMG! die senyum sehhh! ngeee...


~ triplet!!! cayo x???


~ aku, kakak & atin...


~ ank2 'dare' yg masih jelita esp da 1 in da middle. heh heh heh...

D END...

























































4 comments:

Solehah said...

muka atin ada iras hang la...mcm adk ngan kakak...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

ye ker??? x la.. aku lg cun la rasenye (bkn aku ckp, tp, my 'sayang' ckp. wakaka..) plus, i mix, die x! ngee..

ira-meare said...

manada hg lg cun,atin lg cun la.xcaya tnya leh,eja.jgn tnya 'my sayang' hg.kesian dia kena terpaksa menipu nnt.

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

meare sker dengki kt aku! aku tau la aku cun dr ang! wakaka..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google