SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, April 4, 2008

SiApA iTu... CoBa TeKa...


i'd promise u 2 blog 'bout this 'gal' kn?! hahaha...


we found 'her' mase gi picnic @ sg. klah ari 2. sape 'die' nie, ek? skali pndang cam kenal... 2 kali pndang lg la kenal... 3 kali pndang confirm... kenal ya hamat!
'minah' 2 adlh...... AKU!!! muahaha...

da story begins here..................

pas mandi-manda, b'foya2 bagai... me, my 'sayang' & mummy pon gi tukar bj kt change room yg disediakn. dgn bagganye aku angkut 1 beg p'salinan kitorang. @ this time, my 'sayang' dh siap change. so, he waited 4 us outside @ gazebo.

mummy masuk shower room ujung skali, aku lak masuk yg 1st skali. in between mmg full la kn. dh sip mandi, mase nk cari bj salin br aku sedar yg i didn't bring along my changed clothes. dok b'hanger lg kt dlm kete. cuak giler time 2! suddenly, t'nmpk t-shirt xtra & suar dockers my 'sayang'. there's no prob. wif dat shirt, of cos aku leh sarung. but da prob. is how could i wear dat pant & should i wear it??? besau kedaung benor! klu aku sarung gak, sure people around will stare @ me! mane xnye, confirm suar 2 londeh giler!

finally, aku t'ingat yg mummy ade bwk kain batik utk lap2 bdn. aku trus cari mummy, sib baik die lom kuar lg. i told everythin' 2 her. yg sedeynye... die leh gelakkn aku lagik. lawak antarabangsa sggh katanye. huhuhu...

mase kuar change room 2, lg la mummy gelakkn aku. uwaaaa... die xcian ker kt anknye yg dh cam bibik2 minah indon ni ha! aku watla muke seposen kt my 'sayang'. chehhh...! sesia jer... die pon dh join da club wif mummy, gelakkn aku.

dhla jauh nk jln ke luar gi kt parking. org makin ramai lak 2. ahhh..! pedulik hape aku! aku redah jer... dlm ati, only god knows... smpai kt kete, t'pikir lak nk tepek kt blog. setelah m'dpt support dr my 'sayang', aku pon suh die snap 1 pic. my 'sayang' siap cari angle yg plg jitu lg which is depan bas sekolah. muahaha...

xtually, mase memule nk b'kubang dlm pool 2, aku ade t'mengutuk sorang minah nie. die pon pakai kain batik, siap b'kmban lg. agknye, 2 la natijah yg kite dpt klu ngutuk org.
ishhh... xmo kutuk org dh la. insap2... (leh caye ker?! hik hik...)


* oso quoted from my 'umah lame'.

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google