SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, April 4, 2008

ATiN's BeSdAy!

date : 17 march 2008
venue : mummy's house @ 'diamond bay' (tmpt org kayo2 nih! woit, solehah! aku tgh blagaks nih! hahaha...)
function : besday celebration!
besday gal's name: fatin noralyani nadhirah jamaluddin a.k.a atin/abern/ank rozeylawati mohd adnan & jamaluddin arip iaitu kakak serta abg iparku/ank sedareku (wakaka... pjg citerrrrrrnyeeee...)

xlame pas aku smpai umah, kakak aku & family pon smpai gak. ingtkn dtg nk bg duit (aku sorang yg materialistik ye tuan2 & puan2... muahaha...), rupe2nye nk wat besday celebration 4 d 1 & only kiddo. ooo... nape xkabor awei2? (cobaan b'bahase ibunda)


~ besday cake 4 besday gal. siap ade bendera m'sia lg u! sgtttt patriotik! ahaks...


~ besday gal (d 1 wif orange shirt) tp, apsl kakak aku yg xmenyempat2 nk tiup lilin, ek? musykil2...


~ tiup2, jgn xtiup! rifqah pon menyebokkn diri nk tiup lilin. aiyoo! apsl muke aku jd camtu 2? he he he...


~ cobaan m'buat mimik muke yg ntah hape2. hik hik...


~ 'rifqah pon nk potong cake gak... huhuhu...' kata rifqah kpd 'ibunye'


~ lihat mataku yg kuyu, sgt sexy kn...? muahaha... kakak aku 2 nk tiru bibir anita s'wak ker? heh heh...


~ sesi potong-memotong cake.


~ aku yg sdg menumpang populariti ank sedareku. kui kui...


~ fake smile from ank sedareku coz acunye asik2 enterframe xsdh!


~ muke sedey coz dpt 2 pressies jer... (aku xsmpat beli pressies utk ank sedare a.k.a teman sepergaduhanku inie. nnti, ek! tggguuuuu...)

nie plak sesi suap-menyuap. sila layannnnn...


~ besday gal suap cake ke mulut udanye.


~ aummm! nyam2... shedapnyeee...


~ menyuap neneknye yg malu b'posing. hik hik...


~ vice versa. (garangnye wajah bonda!!!)


~ '& this is 4 mak uda' kata atin kpd mak udanye...


~ cam suap sudu jer... hahaha...


~ ibu & anak. inie bkn iklan ubat batuk cap ibu & ank, ok! hrp mklum.


~ ibu suap ank plak.


~ time nie bro in law aku wat lawak. tp, aku lupe la lawak ape yg die wat. gelak jer la... wakaka...


~ suap kt mulut ker kt idung tuh! ish3...


~ mereka & kluarga mereka. hik hik...


~ sorang ank sedare sdg menyuapkn cake ke mulut acunye yg comey lg menawan. ngeee...


~ turn aku lak.


~ pak sunye a.k.a my 'sayang' yg sgt gumbire & ceria spt di ari raye. kui kui...


~ atin suap pak sunye.

2 be continued...










2 comments:

ira-meare said...

happy birthday atin,nnt besar jd wanita solehah,berjaya di dunai n akhirat.n most important atin kena jd lg cantik dr acu tu tau,hehehe.(acu cantik ke,hahaha)

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

ooo.. dat's y la ang ym aku, tnye aku nie mak cu ker ape, ek! ade kambing di sebalik batu rupenye! ciss!!

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google