SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, April 11, 2008

JaRuM mKn TuAn...

ari nie, aku 't'luka' lg... huhuhu...
bkn sesape/ape2 yg 'melukai' diriku, tp, jarum penitiku sndiri.

hampagas pnye jarum peniti! huh!!! (sgt mrh nih!!!)

citernye camnie... pd suatu pg yg damai, my 'sayang' sent me to d opis. b4 goin' out of da car, aku teraba2 kunci opis lam handbag feveretku. raba pnye raba pnye raba... 'oucchh!!!' aku m'jerit spt baby yg xdiberi susu. sepantas kilat aku kuarkn tangan dr dlm handbag. tup2... seketol jarum peniti t'tusuk di jariku (kt area kuku tu ha!) aduss!!! sakit siot! my 'sayang' trus tlg cabutkn jarum yg sgt hampagas tuh! sementare aku meneliti da degree of injury, my 'sayang' lak sebok m'check di segenap ruang dlm handbag ku itu. takutz2 klu ade lg jarum di dlmnye. smbil2 tu, mulut my 'sayang' ringan jer bg 'ceramah perdana', 'syg nih... kn abg dh ckp, jgn simpan jarum lam handbag. kot ye pon, simpan la kt tmptnye, jgn sepah2 merata camnie'. huhuhu... kene sound la plak ngn 'mr. suami'...

but, i won't get mad wif him coz wat he said is true. nk xnk, just 'shut up & drive' la...

fyi, aku ialah sorang 'ratu jarum peniti' coz jarum sntiase b'ada b'samaku walau di mana jua. kt lam handbag ade, kt lam kete ade, kt almari make up lam bilik ade & kt lam bag make up pon ade.

al mklum la... aku nie kn pakai tudung belit2. so, harus la kene ade jarum peniti.

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google