SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, April 22, 2008

iLmU kEbAL wAriSaN...

this mornin', i woke up @ 7 a.m lorr... sib baik tgh 'OFF' & sib baik gak la my 'sayang' bley bangun sendirik for 'his' semayang subuh.

nk harapkn wifeynye kejut??? ntah... xtau la bile ari tu akn tibe.

aku mmg sorang yg hamat susah bangun once i've slept. no matter either pagi, petang, siang/mlm.

bkn xbley bangun, tp, kene ade s/body yg kejutkn. bkn xb'usaha utk bangun sendiri, tp, dh mcm2 efforts aku wat, tetap gak xeffective.

sampai tahap letak alarm clock (henfon) kt tepi bantal pon aku tetap meneruskn peniduranku. agaknye la kn... kalo ade spaceship nk landin' kt bumbung umah mak aku tu pon aku wat dek jer... wakaka...

kalo dolu2, b4 gettin' married, mummy la yg wajib kejut aku. time study pon roommates bnyk main peranan. skang nih, dh jd wifey, my 'sayang' take over da role.

beria set alarm clock, tp, hancuss! nggak bisa, sih! last2, telinge mak aku, member2 aku & my 'sayang' gak yg 'sakit'. aku maintain jer...




*credit to cybersleuth.
ade ilmu kebal warisan kot aku nih?!! muahaha...

4 comments:

ira-meare said...

weh,hg tipu aku.hg kata hg peknen tp apsal cuti lak?conpius la aku.

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

meare: wei! hang caye bulat2 ker aku peknen? ya amponnnn..!!! i gurau senda di ari raye jer... alaalalaa.. bucuk2.. jgn la confuse, ek?!

ira-meare said...

ceh,@#$%!&*$@! tul!habis aku dh sebarkan,padan muke hg,hehehe

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

meare: 'aiman' xkesah!!! hiks...

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google