SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, September 11, 2013

OPEN HOUSE KE... OPEN OPIS KE... OPEN HOUSE OPIS KE..?!

Yang mana 1, ek?

Open house ke... open opis ke... open house opis ke..? Hmmm...

Aku pilih yang last sekali tu kot. Sebab macam relevan sikit. Heh3...

Makan2 lagik kat opis. Syiok apa menternak lemak..?! Plus, mengcomelkan perut. Terasa sexy di situ..! Awwsss2..!!! Ha3...

~ Dimukadimahkan dengan wajah2 jelita lagik menusuk qalbu, aku & Puan Athirah. Jelita & menusuk qalbu sangat..! *TDDMKA* Ahaks3...

Kak Ja busy sebagai Pegawai Jamuan. Susah nak kacau. ;P

~ Macam2 hado..! Beli pun ada... homemade by Kak Ja pun ada jugak. Yang penting, aku nak UP tang buah tembikai tuh sebab aku yang sponsor. Kengkonon air tangan eksklusif aku la... Ha3... Poyo jerrr..!

~ Main course adalah sate ayam, daging & kambing. Unik sikit sate daging ngan kambing tuh sebab dia kasik kuah air asam sekali. Orang yang jual tu kata, ni cara orang Johor makan sate.  

Tak kena kot dengan tekak & selera aku. Rasa pelik! Tapi, dalam dok pelik2 tu, bercucuk2 jugaklah aku belasah. He3... Apakah... sangat tau! 

~ Aminnn... 

~ Diakhiri dengan wajah berkaliber Encik Boss. Heh3...

Timing tak berapa nak kena sangat la kali ni. Sebab buat belah petang. Memasing dah kenyang makan lunch kan... Makan pun tak sepenuh hati. So, banyak la leftover. Aci tapau bawak balik je la...

Takpe. Learn from mistake. Lepas ni, kita buat belah pagi pulak. Pesan siap2 kat semua, jangan breakfast walau seteguk air suam pun! Hah! Cer tengok macam mana punya kebulur time tuh. Musti ada yang makan tak toleh kiri kanan dah. Ha3...


:: Like3, ek! ::



4 comments:

fairus said...

SELAMAT BEROPEN OFIS.. :)

ArELeEz said...

fairus,
tq.. ;)

:|: TinTa Kibod :|: said...

hah org johor mkn camtu?
eh eh eh..ye kee?
#johorian ni

ArELeEz said...

:|: TinTa Kibod :|:,
ntah la.. si p'jual tu yg ckp. klu salah, sila sekeh beliau. hu3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google