SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, September 3, 2013

MISI TIZ@NELYDIA LOOK ALIKE DAY 19

Ramadan...

Mungkin turun beberapa kilo. Mungkin la kan... Mungkin sangat! Adeh3...

Syawal...

Memang dijamin tak turun langsunglah! Walaupun suku kilo. Percayalah! 

Plus, yang mungkin turun di bulan Ramadan tu pun berkemungkinan besor naik balik. Kebarangkalian adalah sangat tinggi! Sebab bila raya, makan tak hengat dunia! Semua pun aci belasah! Perut tak pernah kendur. Ketat memanjang. Hadoiiyaiiinyapon! Mencik!

Tak boleh jadik! Marilah kita berdiet semula. Misi Tiz@Nelydia Look Alike kembali... Hu3...

Breakfast:-

Tak sempat! Dah lambat kebenor. Kat opis, togok air masak je la...

Minum pagi:-

Dah breakfast pun tak sempat, minum pagi jauh sekali la kan... Sedeh! Tsk3...

Lunch:-

1 mangkuk kecik nasik putih + 2 sudu daging kicap berempah + 1 sudu sayur campur + 1 ekor ikan gelama goreng. Tapau kat Mokcik Pokok. 

Errr... Mokcik Banjir dah tak berniaga kot. Sebab dah lama tak nampak batang hidung. Stall pun dah takde. Misteri betul! Ngeeeeeeeeee.........

Minum petang:-

Nan hado! Fridge tak restock lagik. Nanti baru nak retsock buah2-an. Boleh la bawak ke opis, buat minum petang.

~ Dinner: 1 mangkuk kecik sup Lekor. Ermmm.. dappp..! ;)

Sekian, melaporkan... ;P


:: Like3, ek! ::



8 comments:

My Little Diary said...

menyelerakan sup tu...yumyumyumm

ArELeEz said...

My Little Diary,
sup telur yg difusionkn. cewwah..! he3..

eja said...

sup lekor di buat drpd kopok lekor ke wei..

mie said...

selamat berdiet..
yang penting senaman jangan lupa..
ehehhee

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Selamat berusaha..nanti dah jadi Nelydia misti cun..... :) Chaiyok..chaiyokk!

ArELeEz said...

eja,
xde la camtu sgt. tp, antara garnishnye adalah kopok lekor la..

ArELeEz said...

mie,
tq.. tp, tang senaman selalu sgt ke laut. uhuks3..

ArELeEz said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡,
tq..

yupp! semustinye cun! ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google