SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, September 2, 2013

WEDDING ANAK CIK WOK

Memenuhi undangan perkahwinan al kesahnya...

Anak pompuan Cik Wok, kawan Mak yang kahwin. Aku excited sebab macam dah lama pulak rasanya tak makan nasik minyak kenduri. He3...

Hmmm... nasik kenduri ni kan, kalau selalu sangat, jemu jugak kot... especially kalau lauk-pauknya sepesen. Tapi, cer kalau gap dari 1 jemputan ke 1 jemputan tu panjang / lama sikit... musti windu nak makan nasik kenduri. Especially time lapor2 kat opis... sementara nak tunggu lunch hour. Mula la terbayang2 lauk kenduri! Mengidam terus! 

Ha3... Hadoi!

Aku la tu kan... Orang lain tak tau la plak macam mana. ;P

~ Haaa! Nampak tak keexcited-an di situ? ;P

~ Mak pun excited jugak. Tapi, Mak excited secara dalam kawalan. Anak Mak je yang poyo! Ha3...

~ Tukang kacau & tukang drive. Heh3...

Meriah kenduri Cik Wok hari tu! Lauk pun not bad la... Siap ada rendang Tok. Amik mood raya. He3...

Kami sampai pengantin tengah makan beradab. Tapi, tak amik gambar pun sebab sibuk pikir nak makan je. Lapor! ;P


:: Like3, ek! ::



4 comments:

AzieFirdaus Kamarudin said...

mak poyo dlm kawalan ehh??lawak la leez nih...hehe

ArELeEz said...

AzieFirdaus Kamarudin,
lebih kurang camtu la.. ha3..

eja said...

kan lain gg hng ni..cey cek

ArELeEz said...

eja,
xyah check2lah sbb aku bangga sgt ngn gigi aku tuh. cun ape..?!

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google