SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, December 20, 2012

ASAM PEDAS SELERA KAMPUNG

Tak larat nak explore dah sebab perut dah berkeroncong. Lapor! Sapedek dulu baru sambung pengexploran.

Dah katanya kat Melaka kan... harus la mengtry asam pedas Melaka yang meletop kebabom tuh! Heh3...

Kitorang makan kat Asam Pedas Selera Kampung. Pernah datang sini sekali, masa hantar Jijah further degree nih. Abang Poi yang belanja. 

~ Amekaw! Penuh meja. Makannya 2 orang je pun. Owh3...

~ Ketam goreng. Perrgghhh..!!! Tak tahan..! Tak tahan..! Ha3...

~ Khusyuk pokcik ni makan. Lapor tahap gaban la tuh!

~ Holloh3..!!! Hiks...

Macam2 jenis asam pedas yang kitorang amik. Asam pedas ikan ada... asam pedas daging tetel pun ada. Terbaekk... lah!

Jalan2 Cari Makan (JJCM) TV3 pun pernah sampai sini tau! Masa zaman Maria Tunku Sabri kot sebab plaque JJCM yang terpampang adalah plaque yang lama. 

Kalau korang termenyinggah kat Melaka, boleh la try asam pedas kat alamat seperti di bawah nih:-

Restoran Asam Pedas Selera Kampung
G2, Jalan P.M.3
Plaza Mahkota Square
75000 Bandar Hilir, Melaka

Hokay! Perut dah boyot, jom kita teruskan perjalanan..! Ha3...


*To be continued...


:: Like3, ek! ::




2 comments:

~Mami Little Hero~ said...

Ai suka tengok u pergi makan2. heee best gile nampak sgt sedap. hehehe. Ni rindu Msia sgt!

ArELeEz said...

~Mami Little Hero~,
owh.. really? he3.. well.. kami mmg pemakan. sker test tempat mkn baru. m'boyotkn perut katanye.. he3..

m'sia di hati kan... ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google