SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, February 25, 2014

ATHIRAH IS 5

Dah big girl dah dia. 5 tahun. Tak terasa sangat 5 tahun tuh. Dah jadik kakak to lil Arrisya. ;)

Awa balik kampung. Wassap2 kata nak celebrate birthday Athirah. Konsep dia doa selamat + bbq nite + birthday party. Hah, 3 in 1! Hebak tak konsep? Ha3...

Bbq start selepas Maghrib. Berkepul2 la asap kat laman rumah mertua. Nyamuk pun ngeri nak tumpang lalu. Heh3... 

Lepas Isya', geng surau Abah sampai. Boleh la mulakan doa selamat di mana yang paling ditunggu2 adalah doa makan. Ha3... Larikksss...!!!

~ Big girl... big sister... Happy birthday, Athirah. ;)

Marinate untuk bbq sodap, air asam pun kaw2! Kak Ti memang terbahek kalau buat air asam. Pedas2 nak lagik kata ko! Sampai sate pun aku cicah dengan air asam. He3...

Tengah khusyuk makan, Cuk Dam 'menyumbangkan suara'...

"Allah selamatkan kamu... Allah selamatkan kamu... Allah selamatkan Athirah... Allah selamatkan kamu... La3..."

Gegak-gempita sekejap. Geng surau Abah pun gelak sama. He3...

Last but, not least... Athirah is 5! Semoga jadik anak yang solehah & khalifah yang baik di bumi Allah. Mak Anjang & Pak Anjang love Athirah laju2. ;D


:: Like3, ek! ::



4 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

HB Athirah..Semoga membesar menjadi anak yang solehah o.k :)

ArELeEz said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡,
in shaa allah.. aminn..

Kesuma Angsana said...

seronoknyer bila birthday disambut meriah macm ni kan !

ArELeEz said...

Kesuma Angsana,
happynye b'ganda2!

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google