SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, February 21, 2014

DARI PENANG KE PERAK..

Dari Penang ke Perak...

Majlis bertandang Aril & Erna. Tak habis lagik cerita kahwin diorang nih. Ni last episod. Aku janji! Heh3...

~ Pengantin berarak dengan sedikit kelainan.

Tak perasan bila diorang berarak macam ni. Sebab diorang kat belah sinun, aku kat ceruk sini. Agak terlindung. Nasib baik my 'sayang' paparazzi yang hebak! Boleh berada di mana2 yang diperlukan. Ecewah! ;P

~ Berkejaran ke meja santapan & pelamin. Tomei2... ;)

13 khemah untuk majlis bertandang nih. Sepanjang jalan kat row rumah Cik Am tuh. Al maklum la... tauke khemah... Apa ada hal?!! He3...

Plus, jemputan pun ramai. Tak putus2! Sedara-mara je dah berbondong2. Kawan2 lagik... jiran2 bagai... Memang berbaloi dengan 13 khemah tuh. 

Hokay! Habis dah kot cerita-ceriti kahwin kaum kerabat my 'sayang'. Pakat2 kahwin dalam tahun yang sama diorang ni. Jenuh blogger tegar ni nak mengarut2 taip entry. Hu3...

Akhir kata... selamat melayari bahtera rumah tangga... 

Sekian, wassalam...

Eh, macam ending surat tak rasmi lah pulak! Hiks...


:: Like3, ek! ::



4 comments:

Kesuma Angsana said...

tahniahlah buat psgn pengantin.. nampak sesuai sgt !

~Mami Little Hero~ said...

Sakan berjalan ye leez. hehehe

ArELeEz said...

Kesuma Angsana,
alhamdulillah.. klu dh jodoh kn..

ArELeEz said...

~Mami Little Hero~,
harussss..!! he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google