SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, June 27, 2012

KUDAPAN TERBAEK..!

Malam tadi, lepas lipat kain dalam 10 helai (bunyik macam rajin. Tapi, ada sebakul lagik yang tak berlipat, noks! Waduh3..!!!), terasa macam kering pulak tekak nih. Laju2 selongkar fridge. Mencarik apa2 yang boleh di-ngap! Heh3...

Selepas gigih berusaha menyelongkar, maka terjumpalah buah tembikai yang aku beli masa keluar ngan mak hari tu. Dah selesai separuh, ada lagik separuh untuk diselesaikan. Aku potong 1/2 je. 

~ Makan depan tv sambil layan Masterchef Selebriti. Eh! Kitorang makan bersuap2 tau! Jeles tak? Jeles tak? Ahaks3...

Walaupun katanya tembikai tak berapa bagus untuk sesiapa yang planning untuk dapat baby tapi, kaler merah menyala dia tuh yang buat aku tak menahan..! Kira aci je lah. Bukannya selalu pun. Ha3... Klise betul! ;P

Sepinggan tembikai merah... itulah kudapan terbaek untuk malam tadi... Sekian melaporkan... ;P


:: Like3, ek! ::

2 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

waduhhhh terliur dibuatnya.. kena cari buah tembikai jugak karang ni hehehe

ArELeEz said...

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA,
nk tisu x? ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google