SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Sunday, March 18, 2012

'PERSANDINGAN' YANG MACAM2..!

Morning, you ols..! & selamat hari Ahad! ;)

Weekend2 macam ni, musti ramai yang amik kesempatan 'mengqada' tidur kan? Contoh terdekat & terbaik adalah ah kak sendirik... Cewah! Hiks...

Almost pukul 9 a.m aku bangun pagi ni. Itu pun sebab nak memerut. Kalau tak, mau membawak ke beberapa jam lagik aku mentidurkan diri. He3...

Hokaylah! Cukup2 la mukadimah tuh. Meh layan gambar2 sengal kat bawah nih... ;P

~ Percubaan seorang panglima tak bertauliah nak pakai tengkolok yang belum diadjust keluasan diameternya. Gigih kot! Lama2 kang loose pulak tengkolok tuh. Haish!

~ Akhirnya... muat pun! Terus bangga sambil kembang-kempiskan hidung! Ha3... 

~ Holloh3... hai!!!

~ Dayang istana pun nak berposing tak hengat jugak! He3...

~ Puan permaisuri tengah confuse menengok dayang istana yang tetiba je nak pakai tengkolok. ;P 

~ Confuse habis!!! Hiks...


'Persandingan' yang macam2 kan? Hiks...

Kalau korang nak tau persandingan/pelamin siapakah yang terpampang kat atas tuh, kena la tunggu next2 entry... Saja je kasik mukadimah dulu... ;P

Kalau korang nak main teka-teki teka-tekuk pun boleh jugak! Dialu2kan! Hah! Cer teka... cer teka... ;P


:: Like3, ek! ::



2 comments:

Fantabulous Shopaholic said...

lawak la akak ni. hahahaha... biasa la kalo orang kawen kita pun nak tumpang bersanding sama. heeee

ArELeEz said...

Fantabulous Shopaholic,
aah. saje je mengendeng sama. ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google