SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, November 18, 2008

JoM LuNcH!

ade sesape nak lunch ngan aku x? jom la... ari nie aku lunch sorang2 jer... xbley m'datin' ngan my 'sayang'... coz he got work to do. huuhuhu...........

xtually, adha yg mintak my 'sayang' accompany dia gi site coz adha xbnyk xperience in buildin'. ao, ape salahnye biar my 'sayang' tolong kawan kan... plus, adha nie bnyk gak b'jasa kat my 'sayang'. hbgn timbal-balik gitu! ;P

tp, alahaiii........ boringnye makan sorang2. t'kenang2 saat2 b'datin' last week. gi lunch sesame. huuuuuuuuuuuuu.............



~ fresh oren yg menyegarkan..! but not belong to me lorrr... it's my 'sayang's.


~ aku as usual la... air suam. jaga perut gitu! muahaha...


~ kueteow goreng 1... siap!!! he3...


~ makan jgn xmakan!!! heh3... jaga perut konon! ;P mase nie, aku tgh wat lakonan semula. my 'sayang' punye idea la nih! my 'sayang' suh aku act konon2 tgh makan, pastu dia snap. hmmm... layannnnnnnnn................


~ my 'sayang' makan kuih jer. dah kenyang katanye coz b4 dat dah makan kuih gak ngan kawan2nye. plus, jaga perut la katakan... muahaha... xabis2 ngan 'jaga perut'! ;P

kitorang makan kat sajian d cafe. asik2 sajian d cafe kan?! hmmm... plus, menu for lunch ari nie pon my 'sayang' tapaukan from sajian d cafe gak. isk3...cam duta sajian d cafe lak! cuma lom sign contract jer lg nih! muahaha...

2 comments:

Solehah said...

fresh orange yang first tu mmg nampak btl2 fresh la..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

solehah,
camera technic tuh! ;P

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google