SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, November 4, 2008

aku lapor la... rase cam nak makan tom yam jerk... tp, this noon xkuar makan lorr... coz my 'sayang' gi tgk site kat ulu bernam. my 'sayang' tapaukan rojak jer... huhuhu....


~ tom yam campor yg atin order mase makan balik dari sg klah ari tu. gambar nie la yg wat aku t'ingin nak mamam tom yam. tp, td gatal mulut suh my 'sayang' tapaukan rojak plak! isk3...

~ mak cik nie la yg order tom yam tu. xmo makan nasik, nak diet katanye. ek ellehh..! nak diet konon! huh!!!

~ muka boring tggu order xsampai2. isk3... mane nie??? ermmm... perasan x p'gelangan tangan aku ade sunburn? jap2 aku kasik close-up sket.


~ see2!!! sampai skang xilang lg woo... b'kubang punye pasal la nie! t'jejas kechantekan ku, ok!
;-P


~ yg nie aku yg order. nasik goreng ayam yg fail rasenye! jenuh aku try abiskan, xbley abis gak. tp, ayamnye sold out! licin! heh3...


~ 'MRS. SPONSOR' a.k.a kakak aku yg tlh m'sponsor makan on dat day. mekacih daun keladi, ek! sok luse sponsor la lg! he3...
* t/hari nie, aku lunch sorang2 la nampaknye.... huuuuu.... sob... sob... :-(

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google