SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, November 11, 2008

GeNg FaiRpArK! ;P

geng fairpark! ok x nickname tu? hiks...

nickname nie diwujudkan mase aku gi induksi ari tu la. khas wat insan2 p'jawat awam yg stay kat fairpark jerk. yg len2 not included, OK!!! tp, ade la 1 'mamat' nih... name jer 1 opis & stay pon sekapal kat fairpark tuh! tp, sebelah mata pon xpandang kitorang esp aku ngan ros. mentang2 la bawak bini... trus xnampak kitorang yg cute-miut nih! (sempat lg tuuuu.....!!! ha3...) ntah hape2 ntah!

nak tau sape???

hmmmmmmmmmmmmm.................................

biar la rasia........ xbaik aibkan orang kan..?! huuhuuu.......


~ geng fairpark in da house!!! tul x aku cakap? sume cute-miut kan..? kan... kan..??? esp yang pakai baju kurung tu ha! cam pompuan di bwh lindungan kaabah gitu! ;P


~ owhhh..!!! di manekah aku ketika ini??? hmmm...


~ asik muka diorang jer... mane muka aku nih??? kalo aku xde, xb'seri gambar kan??? serious!!! aku xtipu woo... see2!!! sume mandom jerk... muahaha...


~ makan time @ gerai makan 1 of geng fairpark. lapor gilos aku time nie. plus, mase nie kan... aku tgh layan blues sesgt. tetibe jer t'ingat kat my 'sayang'. pastu, mula la verangan... 'kalo my 'sayang' ade kan besh! bley makan suap2. kui3...'


~ aku senyap sunyi jer time nih! lom masenye utk aku tunjuk taring. ececehhh..! tp, mmg pon... aku nie kalo ade insan2/member2 baru, mesti aku senyap jer... kira trus jd pemalu la... (walhal, hanya tuhan yg tahu. heh3...) kalo dah kenal lame, baru aku show off perangai a.k.a kesengalanz sebenorku. take time to become mesra2-an gitu!


~ wah3...! sungguh ayu 'gadis' yg pakai baju kurung tu kan? (oopppsss...!!! gadis kerr..??? muahaha...)

ade kesah xtually, nape aku pakai baju kurung?! kesahnye gini... plan memula pas induksi abis kul 6 p.m, aku ngan ros nak gi food court GM for dinner coz aku ngidam nak makan chicken chop. tp, last2 cancel atas sbb2 yg xdpt dielakkan. aku malas nak kuar balik pas check-in. so, aku xde la bawak casual clothes. pas check-in & callin'2, geng fairpark plan dinner pas maghrib. tu yg aku blasah baju kurung tuh! gitu la citernye... hiks...

* tq so much to shahril yg blanje dinnner for dat nite. & oso to murni yg bg spesel discount for all da meals. & last but not least, tq16 to are nas coz sudi memenuhi p'mintaan aku utk m'email gambar2 di atas. tq16... to che16... ;)

2 comments:

eja said...

weiiii...spec baru ke hang pakai tu..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

eja,
to me, spec lame la.. tp, hang baru jer tgk. ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google