SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, November 26, 2008

SHoPpiN'

mlm td, aku, my 'sayang' & mak kuar gi shoppin' barang dapur. kitorang kuar pas maghrib. gi shoppin' kat da store. xramai org sgt lg. plus, sales pon xbnyk. hmmm... diorang tggu bnyk sales kot baru nak terjah mall. aku pon sker gak tunggu sales nih! mase tu confirm aku rambang mata esp kalo aku shoppin' kasut/baju. my 'sayang' mesti jd fenin2 lalat tunggu aku shoppin'. bila dah fenin, ape jer yg aku tnye opinion my 'sayang' cam 'chantek ke x kasut nie..?' xpon, 'sesuwai ke x baju nie..?', sume my 'sayang' kata ok. sume cun! ;P
~ da stuffs dat we bought. total = rm 90++.


~ tukang tolak troli. he3...


~ mak aku. alaaa... gelap gulita la plak! isk3...


~ me, myself & i! ececehhh... cam ayat lam fs lak! wajib enterframe, ok!!! ahaks...

ade 2 to 3 thingy yg aku dah plan nak beli, aku lupe nak beli. personal thingy lak tu! camne bley lupe nih?! t'lebey makan kepala ikan kot! ha3...

4 comments:

Solehah said...

bkn sbb mkn kepala ikan....sbb ang asyik amik gambaqqqq...huhu..peace..

RaFFLeSiA MeRaH said...

byk nyer menyopping...tu stok utk sebulan la yerrr???

Unknown said...

hi...
akak pun igt nk bershoppin brg dapur weeken ni.

thanks drop by kat blog akak...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

solehah,
tau xpe!! ha3..

RaFFLeSiA MeRaH,
bih kureng la.. kdg2 bley sampai 2 months wooo..

ellyn,
hye..
slamat b'shoppin'! hiks..

u're welcome! tq to u too! ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google