SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, November 12, 2008

WeLcOmE HoMe To My 'SaYaNg'...

ari nie my 'sayang' balik! horeyy2..! horeyy2..! dah lame woo xjumpe! 4 ari 3 mlm! xsabor nih! nak menatap wajah kesayangan hamba! (ececehhh...!) ahaks...

my 'sayang' maybe sampai tonite. xtau la kul bape coz share kete ngan kawannye. mane la tau ade yg nak shoppin'-moppin' dolu ke... ape ke kan...


~ 3 air utk 2 org minum! 'b'diri' dari kiri: air suam, mango juice & sky juice. ;P mmg dah jd habit my 'sayang', kalo order air mesti ade add on sky juice. bile aku tanye nape? my 'sayang' jwb, 'utk meneutralkan balik air yg b'gula'. yo la tu!!! ;P


~ my 'sayang' order nasik paprik. pon dah nak selesai baru hegeh2 nak amik gambar. hiks...


~ aku order kueteow ladna. tp, dah tinggal b'brape % jer lg nak abis, baru t'ingat nak amik gambar. appaaraa..!

nie sume mase aku lunch ngan my 'sayang' b4 da day my 'sayang' gi kursus. saje jer tepek kat sini. windukan saat makan b'dua la katakan... muahaha... makan kat sutera bayu. shedap la kueteow ladnanye. sok nak ajak hubby makan kat situ lg la... ;)



~ pastu nak ajak my 'sayang' redeem mende alah nih!

* owhhh............... lambatnye mase b'jln... huuuuuuuuu.................

10 comments:

Moderator RAMFC said...

Hai Leez

Anonymous said...

bestnya dia hubby dh blk..slmt berdating yerr

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

saya,
hye!! ;)

lily lotus,
owhh..! besh gilos!!! ahaks.. ;P

Solehah said...

leezz...
aku kembali membuka blog hang harini..tp sumting comes into my mind la kan..tiap detik dlm hidup hang, hang amik gambaq ka?
hehe..jgn marah..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

solehah,
welcome2.. aku sker2.. heh3..
of cos la, babe! idup sorang blogger xdpt dipisahkan dr camera/henfon, card reader & etc2.. dah jd norma lam idup ku. he2..

Miss Reen said...

wah wah..sonok lar ek..
hubby dah balik...

Solehah said...

leez..adik aku si atika tu invite hang pi blog dia..
http://wardatulbaido.blogspot.com

Solehah said...

apapun aku rasa bahagia sekali bila tgk blog hang..
nampak hang happy ja..
aku tumpang happy sekali..
chayo2...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

heartless devilish,
syiok gilos!!! tu yg xsempat nk update tuh! muahaha..

solehah,
owh, really?? kalo gitu, aku pon invite dia p blog aku tau! ;)

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

solehah,
mekacih2.. alhamdulillah.. so far, aku hepi ngan life aku either as a human bein'/daughter to my beloved mom/younger sis to my sis & bro/wifey to my beloved hubby/worker to my new job. aminnn...

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google