SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, November 6, 2008

JaNji MaNiSmU...

aku tgh 'menanti sesuatu yg masih lom pasti' nih. ececehh... cam bahasa novel lak! ahaks...

xtually, aku dok tunggu, bile la en. boss nak tunaikan janjinye. ari tu dia kata nak blanje pizza hut. kira cam jamuan ari raye la. tp, sampai skang nie xdengor bunyik pon. hmmm... adekah..? apekah..? isk3... xbaik wat spekulasi kan??? ;P


~ korang kenal x 'pak cik' nie? ;)

~ 'pak cik' nie celebrate his 35th anniversary woo... dah 'matang' tuuuuuuu....... heh3...

well... fyi, every new staffs kat sini kira cam 'diwajibkan' la m'blanje rakan2 sekeje yg len. dah jd tradisi la... so, bile tibe turn aku, aku blanje la diorang makan kfc. simple but delicious! & secara xlangsung, dpt la aku menambahkan amal jariah dgn b'sedekah. tul x? he3...

* kalo ikut schedule yg dah dip'setujui b'sama, en. boss punye turn dolu tau! pastu baru turn aku. hmmm... korang rase2 kan... kalo kitorang nyanyi lagu 'pizza hut' ramai2 kat depan dia, dia bley ingat x janji dia tu? bknnye ape... xbaik woo mungkir janji! M.U.N.A.F.I.*! muahaha...

4 comments:

Adam said...

bukan sahaja menambahkan amal jariah .. juga menambahkan lagi KG KG lemak2 yang sudah sedia ada pada mereka.. wakakakaka! ;p

Miss Reen said...

makan jeeee..ish..dah braper mgu tak makan kepsi..
terliur pla

Anonymous said...

selamba jer gi order pizza suh deliver bila dh smpi ckp dgn bos ada org nk jmpa..suh budak pizza tu pass the bill to ur bos :D

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

dakjaat,
pandainyeeeeeeeeee.........

heartless devilish,
jom makan! ape kata kalo u blanje i.. bernas x idea nih??? heh2..

lily lotus,
wah3..! menarik sungguh idea tu! bley dip'timbangkn nih! muahaha..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google