SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, November 20, 2008

'iT's FiNgEr LiCkiN' gUd!' ;)

aku sgt sker makan ayam sampai ade yg cop aku as antu ayam. kalo everyday makan ayam pon aku xjemu. areleez & ayam mmg xbley dipisahkan. cam irama & lagu, kalo dipisahkan maka pincang la ia... ececehhh..........! b'madah pujangga lak! ahaks...

kalo ayam kfc lg aku sker gilos! kalo ade org di luar sane yg b'murah ati nak blanje aku kfc amat la dialu2kan. shedap, beb! 'it's finger lickin' gud' gitu! he3...


~ isk3... pelahapnye diorang nih!


~ gambar sblom... snack plate for me, zinger max for my 'sayang' & a-im.


~ gambar selepas... licin tuuuuuuuuuuu.............!!!!!!!!!!! ha3...
* moral of da story: ade sesape rase2 nak b'sedekah x? xrugi woo blanje aku, besor pahalanye tu!!! hiks...

* aku xmakan ayam kampung. xbape b'kenan. tp, kan... mase gi melaka anta jijah further study dolu tu, aku TERmakan ayam kampong. my 'sayang' la... mase tu abang poi blanje makan2 kat 1 restoran asam pedas. so, my 'sayang' ngan abg poi jer la yg gi tgk lauk-pauk yg ade. yg aku nie trus jer duduk. b4 dat aku dah pesan kat my 'sayang' dah yg aku xmo ayam kampong. xlame pastu, dtg la waiter bwk order kitorang. nampak jer ayam goreng aku trus capai, xtoleh kiri kanan dah, main bedal jerk. dah sampai umah baru my 'sayang' gitau yg ayam tu ayam kampong. arrrrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhhhh.................. dush3!!!!!!!!!!!! ;P

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google