SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, November 24, 2008

SaHiBbA

semenjak 2 menjak nie, aku dah ade aktiviti riadah minda di waktu mlm. my 'sayang' & amir (cousin aku) pon join skali aktiviti nie. kalo atin ade, dia pon nak nyibuk gak. tp, aktiviti nie limited sket coz max players yg bley main 4 org jerk.


~ nie la aktiviti yg aku maksudkan tu. main sahibba! dah almost 1 week la gak kitorang layan mende alah nih!


~ kitorang main normally pas isya'. seround jer... xbley lebey2 coz mata ngantuk wooo...


~ latest main mlm sabtu lepas. mase tu kan, tetibe jer 'encik' nie wat2 sibuk nak join skali. mase memula main 'encik' nie nan ado, kuar jap ade hal nak disetelkan. so, aku main la ngan amir jer. xsampai 15 minit kitorang main, 'encik' nie balik, trus jer nak m'joinkan diri. tp, kitorang t'pakse bg syarat la coz kitorang dah bnyk gak kumpul markah. syaratnye, kitorang xkan restart da game a.k.a 'encik' nie kene kejar kitorang la. deal... ;P

~ amir siap bwk dictionary lg tuuu... b4 this, mase memula aku ajak main, dia cam wat dek jer. tp, bila dah main trus addicted. tu la... xkenal maka xchenta... tul x? hiks...

nak tau sape champion? hmmm... malas tul nak citer coz yg jd champion adalah 'encik' yg m'joinkan diri di saat akhir td tu, ha! masuk mlm tu dah 4 kali 'encik' tu jd champion tau! ape ilmu yg dia pakai pon aku xtau. huh3..! yg paling cian amir la coz xpenah menang! poyos jer bwk dictionary bagai... ha3...

2 comments:

Anonymous said...

bagusnya korg ni..main game minda tu..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

lily lotus,
riadah minda gitu! ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google