SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, November 27, 2008

CiTeR aRi NiE...

pg td, ujan lebat gilos! bile ujan lebat di ari2 b'keje camnie, aku slalu b'pikir, 'kalo la ari nie coti... kan besh! bley kawan ngan sponge bob... bley create mimpi2 indah...' ahaks...


~ sblom gi keje, sempat lg tu layan lagu rock kat tv. ade BPR (bkn BADAN P'CEGAH RASUAH tp, BUMIPUTRA ROCKERS, ok!) tgh nyanyi lagu '1000 tahun xkan mungkin'. rancangan ape ntah... kat astro prima kalo xsilap aku.

tunggu my 'sayang' la nie! time nak anta aku gi opis, time tu la my 'sayang' nak 'ziarah ta nun dal sin (tandas) isk3... ;P


~ ari nie, coincidently kitorang pakai sedondon. coklat gitu! owhhh... i like... ;) alaa... xnampak la plak kecoklatan aku... huuuuuuu........

* aku kan... suppose to be in d opis @ 8 a.m coz workin' hour aku is 8 - 5. tp, kan... aku slalu 'check-in' kul 8.05 a.m. sib baik en. boss punye workin' hour 8.30 - 5.30. kalo x... uhuk3...... ;P pastu kan... kalo aku tetibe t'dtg awal kan... cam kul 7.40 ke... 7.40 ke... (tu kira awal la tu kan..?! hiks...) mesti colleague/opismate aku wat muka 'hairan bin ajaib'. siap tanye lg, 'awalnye ari nie?' hmmm... tu category p'tanyaankah..? ayat penyatakah..? ayat overconcernkah..? atau ayat perli2kah..? ;P

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google