SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, June 24, 2015

TERBANG TAK TUNDUK

#Throwback

Amik angin petang di Dataran Lang. Ramai jugak manusia2 lain. Tapi, apa ada hal..?! Tempat awam kan... cantek pulak tu... ada Encik Helang pulak tu... Redha je lah kalau bersesak2 sikit...

Motip lain takde selain dari nak buat photoshoot. Bulat sebagai JKKKK Photography, nak tak nak, memang kena paksarela lah, amik gambar kitorang. Heh3...

~ Memula berdua...

~ Lepas tu, beramai2...

~ & beronok2... Hiks...

~ Megah betul Encik Helang tu kan? Gigih dok bertenggek kat situ. 

~ Pose meliuk lentok kekdahnya... ;P

~ Kesian kat JKKKK Photography sebab kurang sangat muka dia dalam camera. Makanya, kita tolong snaplah sekeping. Hollohhh3...

~ Cukuplah plus-minus, 1/2 jam kat situ... Babai Encik Helang... Hamboih..! Megah betul dia tu, ye..! 

Encik Helang ni kan... kalau dah terbang tu, tak tunduk2! Nampak ikan je baru ia menunduk, nak menyambar. Biasa ni... ;P


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



4 comments:

iryanty ahamad said...

kali terakhir tengok en helang ni tahu 1997..
.:-))

ArELeEz said...

iryanty ahamad,
lame dah tu. 1997.. leez form 2. sweet 14 gitu..! awwss2..! hiks..

Aniey Yusoff said...

nicenya skill gambar yg last nih :)

ArELeEz said...

Aniey Yusoff,
amatur je tu.. he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google