SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, June 29, 2015

IFTAR 6 RAMADAN 2015

Kelam-kabut! 

Malas masak pada hari tersebut. Macam... terlajakkkkkk...... letihlah! Thank God sebab Oppa memahami. Tapau je katanya...

Aku gigih nak berbuka dengan nasi kandar Restoran Nikmat. Tapi, kecewa sebab ia tutup. Ok, fine... takpe... Kita try Nasi Kandar Lambai pulak. Malangnya, kecewa lagik sebab ia tutup jugak. Ok, fine3... takpe3... What if, Nasi Kandar Padang Speedy?! Hmmm... O.M.G..!!! Tutup jugak kot..! Terjah pulak Restoran Al Naeem Maju kat Tamn Melor nun..! & ia jugak tutup.

Grrr..!!! Rasa macam nak geget bumper kereta je. Sedeh!

Oppa kata, Restoran Fazari Maju je yang beroperasi. Masalahnya, ia tak termasuk dalam senarai restoran mamak idaman aku. Sebab tu la macam berchenta sikit nak tapau kat situ. Hu3...

Jam dah pukul 6.45 petang. Nak ke PARAM, carik parking & berpusing2 mencarik makanan, rasa macam dah tak berapa nak sempat je. Hmmm... akhirnya, ke Fazari Maju je la... Tsk3...

~ Nasik kandar lauk ayam goreng berempah + sotong goreng untuk aku. Oppa pulak lauk ayam goreng berempah + kari kambing.

Petang esoknya tu kan, elok pulak Restoran Nikmat & Nasi Kandar Lambai beroperasi. Arrgghhh...!!! Stress!


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



2 comments:

fairus said...

EMMM.. SEDAPNYE..

MELAKA DAH TAKLEH GUNA POLISTRIN..

ArELeEz said...

fairus,
alhamdulillah..

perak xkuatkuase lg.

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google