SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, June 25, 2015

IMSAK 6 RAMADAN 2015

Mental tak bersedia sangat untuk memasak. Maksudnya, tak pikir pun nak masak lauk apa untuk sahur. Macam nak spontan je gitu..! 

~ & akhirnya terciptalah nasik putih + bawal cermin goreng + ikan bilis goreng kicap + air sirap suam.

Daebak ke... tak daebak ke... tak kesahlah. Yang penting, masih ada nasik & lauk untuk bersahur. Ada sesetengah orang tu, jangankan lauk, nasik pun takde. Bersahur dengan air kosong / masak je. 

So, tak payah nak demand sangat tekak tu. Sentiasalah #SyukurSelalu ;)

Eh, macam hashtag Romadhon TV3 je..! Errr... pinjam sat naaa..?! Ho3...


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



6 comments:

mawar_berduri said...

Debaek dah ni boleh makan :)

iryanty ahamad said...

eh2 samalah lah lauk sahur kita...tinggal lagi yan tak guna ikan goreng..yan guna telur :-))

jangan demand..syukur selalu..alhamdulilah

fairus said...

Rare... sedap ni.

ArELeEz said...

mawar_berduri,
owh.. mmg buleh sgt kat tekak kami. he3..

ArELeEz said...

iryanty ahamad,
instinct lelebih kurang ni.. he3..

yupp! kene #SyukurSelalu

ArELeEz said...

fairus,
ok la.. alhamdulillah..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google