SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, June 30, 2015

NYAMAN BAQ HANG..!

#Throwback

Al kesah LIMA 2015 yang menggamit2...

Oppa nak sangat pergi tengok secara live. Aku on jerrr... ;)

Memang tak pernah experience pun. 1st time lah kiranya.

JKKKK Utama nya of course lah ah kak. Tukang carik maklumat... google2... buat reservation bagai... lepas tu, usulkan kat Oppa. Angguk tanda setuju. Selamatlah. Kalau tak setuju, Oppa akan komen2 & bagi opinion / suggestion.

Singgah jumpa Mak dulu. Nak kiss goodbye. He3...


Traffic agak lancar. Kami pun tak nak rushing2. Nak relax2, chill2 sambil menikmati pemandangan highway je. 

~ Late lunch di R&r Gurun.

Kami transit 1 malam di Kuala Perlis. Penginapan dah reserve awal2.

~  Ini dia... DView 1 Hotel. Next entry ah kak kasik cerita pasal dia, hokay!

Sorga, noks bila dah check-in. Nyaman... Dapatlah merehatkan diri sekejap sebelum keluar balik untuk dinner.

~ Bilik kami kat ground floor je. 

~ Tak payah susah2 nak carik makan sebab nun di seberang jalan, naik atas sikit je... ada banyak stall yang menyajikan macam2 makanan. 

Semuanya menghadap laut. Pilih je lah port mana yang berkenan. Angin sikit punya kuat daaa... Sejuk original.

Oppa makan nasik goreng kampung & aku pulak makan maggi goreng. Add-on sosej, fish ball & jejari ketam yang dibakar / digoreng. Perrgghhh..! Kenyang tahap gaban! He3...

Aku ajak Oppa ke UiTM Arau. Nak mengimbau kenangan lalu kata ko..! Oppa ok jerrr... Sayang Oppa laju2lah..! Ahaks...

Lalu Kolej Siding... Pulai... teringat aktiviti bersengkang mata di musim final exam. Aku spesis study belah malam, lepas Isya', dalam pukul 9 malam membawak ke pukul 2 pagi. Lajak je sikit waima pukul 2.01 pagi sekali pun, otak aku dah tak boleh absorb apa2 bahan ilmiah. Dia dah mula merepek2.

Contoh: Aku study subjek Structure Mechanics pasal load calculation tapi, otak aku pikir pasal Winter Sonata. Atau pun, aku study subjek Design pasal slab mahupun beam tapi, otak aku pikir pasal Kabhi Kushi Kabhi Ghum. Haaa... cenggitu... Makanya, lebih baiklah stop & tido.

Lalu dining hall... teringat kat lauk daging rebus cicah air asam. Thorrbahekkk... baq hang..! Takkan ku hirau tangan bau belacan seminggu! Ha3...

Lalu Mushrooms... teringat cafe jual moi sup, mokcik jual maggi pelbagai perisa, CC yang tak pernah sunyi dengan student yang nak print assignment... bla3... 

Pendek kata, semuanya kenangan... kenangan... & kenangan... Balik hotel, tido dengan senyuman sebab mimpikan kenangan2 tu semua. Yang sweet jadik makin sweet... yang pahit / kelat2 sikit pun jadik sweet... ;)


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google