SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, January 20, 2014

OREN, HOKAY..!

Hari persandingan Memem & Yana...

Tema oren. Sangat menepati citarasa ah kak! Macam tau2 pulak. Owh3...

Takde la pulak ah kak beli baju baru. Tak sempat. Pakai mana yang ada je. My 'sayang', yesss... memang baju baru sebab kekurangan stok baju kaler oren. Natijah dapat bini yang gilakan oren. He3...

Bersiap awal! Mengalahkan pengantin & yang lain. Well... memang macam ni attitude aku bila berjalan2 / vacay. Tak kisah la dengan family sendirik / mertua, musti nak awal siap. Sebab aku jenis yang akan kelam-kabut tak hengat kalau orang lain dah siap tapi, aku tak siap2 lagik & orang tu terpaksa tunggu aku. Tak boleh focus! Terus rasa give up nak bersiap. 

Kekdahnya kan... Isk3...

Tapi, kalau honeymoon berdua, ada aku kesah..??! Gasaklah lambat macam mana pun! Habis2, kalau my 'sayang' siap dulu, dia tunggu aku. Kalau aku pulak yang siap dulu, aku tunggu dia. Bisa diatur! ;P

~ Memandangkan dah siap awal, we ols buat photoshoot ala2 majalah Libur dulu lah. Heh3...

~ Pandai Cik Abang kita buat lakonan semula. Hiks...

~ Walaupun baju recycle tapi, ah kak percaya yang ah kak tetap vogue da vass!!! Ko mampu..??! Ha3...


~ Homestay Anjung Damai.

Homestay ni ada 3 bahagian dalam 2 bangunan. Kat laman ada blok kembar 2 ala2 dorm. Setiap blok ada katil single. Lupa ada berapa katil tapi, boleh sumbat ramai jugak la... 

Bahagian 2 & 3 adalah rumah tuan homestay tu sendirik. Maknanya, duduk sekali dengan tuan homestay. Tapi, ada border. We ols just boleh guna bahagian depan rumah & hall je atau mungkin mengikut perbincangan masa booking jugak kot. Dapur adalah nehi2 sama sekali! Takpe la... bukannya nak masak pun!

Homestay Anjung Damai
Lot 1674, Jalan Damai
Kampung Sungai Lang Tengah
42700 Banting, Selangor

No. Telefon: 017-6056189 / 017-2735550

Call & terjah je kalau berminat, key! ;)

Rating: Hmmm... not bad... Tettt...!!! ;P

Rate 1 malam aku tak tau sebab tau duduk je. Urusan 'perbankan' semua Memem kot yang handle. ;P

Maklumat lanjut boleh check it out kat sini

~ Yappedaaa..!!! Ha3...



Sampai berlengas buat photoshoot, baru semua ready. Terus berdesup ke rumah Yana.

~ Seksa kerusi tu. Ha3...

~ Bersidai lepas makan beradab sama2 dengan pengantin. Terpaksa la 'beradab' jugak... Makan manjas2... Control ayu! Ahaks3...

~ Kek pun oren. I likeee..!!! 

~ Oren vs merah. 

Check out sudah. Bersanding pun sudah. Moh balik! ;)


:: Like3, ek! ::



2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

orennyaaa....hihihi cantik la baju pengantin ...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡,
oren cantik! he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google