SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, August 19, 2008

Jd Ke..? XjD kE..? jD kE..?

dah lame gak xbalik umah my mertua, tido sane. jenguk kejap2 pon dah jarang gak since aku bz b m'ganti pose nih coz balik keje jer aku dah lemah-longlai gitu! hehehe... tp, xde la sampai sebulan xbalik sane. ade la lam 3 weeks kot! so, semlm, plan nak balik umah mertua la. tp, hampehsz jerk! xjd plak! huhuh...

pas bukak pose & semayang maghrib, aku & my 'sayang' siap2 la packin' baju. kata nak balik umah mertua kan?! siap packin', lepakin' jap kat depan tv coz my 'sayang' cakap balik pas isya'. sesambil tu my 'sayang' continue la makan juadah b'buke td. isk3... cam dia lak yg pose! dah la makan ngalahkan org yg pose! hahaha...

aku lak trus jer landin' kat atas 'tilam ajaib mak aku' sampai xsedar bile mase aku t'tido. tp, sblom tu aku perasan la yg my 'sayang' pon dok landin' atas tilam tu gak, sempat la gurau senda bagai wif my 'sayang'. ececehhh... ;-P pastu, trus 'pengsan', xhengat donia! muahaha...

cancel trus plan nak balik umah mertua. mak aku cakap, dia kejut dua2 tp, wat dek jer. bnyk kali lak tu! isk3... last2, kul 11 p.m baru my 'sayang' bangun & kejut aku, semayang isya'. pastu trus sambung tido. ntah hape2 ntah kan??? hiks...

* so, program balik umah mertua telah dipostponekan ke mlm nie. ntah jd ntah x... hahaha... ;-P

2 comments:

mrs e said...

amboiii...leh lak postpone2 ek..
lau mertua xkisah ok lah kan..wat nye yg mmg tertunggu2 ank lelaki nye balik kat pintu umah tp x sampai2, x ke haru...heheheh

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

mrs e,
tu la psl! kalo dah tido, mmg xhengat donia! hehe..
sib baik la mertua ok. kalo balik pon diorang sker, kalo xbalik pon xpakse. alhamdulillah..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google