SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, August 20, 2008

R&r TaSiK rAbAn

pas gi lenggong archeology museum tu kan... kitorang xtrus balik. kitorang singgah r&r tasik raban jap, performin' our zohor. plan nak gi tasik banding, tp, my 'sayang' cakap kene patah balik. so, cancel! tasik raban pon tasik raban la... janji tasik kan?! hehehe...


~ duta tasik raban. hehehe...


~ mase nie, konon2 nak b'lakon la... cam model lam magazine gitu! mmg xbley blah coz tetibe cam t'gilos glamer sket! wakaka...


~ romantic x???? muahaha... xbley blah lg! ;-P


~ saujana mata memandang... (ewah2... hiks...)

ade misteri nusantara tau kat sini. camnie citernye... jeng3... (sila wat muka takutz sambil kerut2 dahi, ye! hiks...) utk ke tempat nie, we ols kene turun ikut anak tangga yg disediakan. so, mase nak balik tu, we ols menapak la balik ikut anak tangga td tu. tgh dok menapak tu, tetibe cam dengor sayup2 jer bunyi org nyanyi. mak tgk aku, aku tgk my 'sayang', my 'sayang' tgk atin, atin pon b'kata, 'sape nyanyi tu, nek?' wo ho!! dia sudah tegur itu misteri nusantara. isk3... kitorang tgk alam sekitar xde sape2 pon xcept kitorang. last2 kitorang wat dek jer. makin kitorang wat dek, makin kedengoran suara org nyanyi. aku trus m'acceleratekan langkah, masuk lam kete. kot ye pon nak nyanyi, jgn la nyanyi kat tempat camtu. masuk la AF ke... bintang rtm ke... gang starz ke... isk3... sape la yg nyanyi tu, ek? misteri sungguh la...


~ wah3... sempat lg tu! hiks...


~ memule aku cam sker kat pic nie coz jelingan mataku cam nampak sexy jerk. muahaha... xbley blah sungguh!!! tp, lame2 cam rase ngeri plak coz dah la aku snap muka aku sebelah jer, pastu kat sane tu hutan belantara lak tu! eeiiiiiiiiiiiii.............. 'kekasih ku seru' tul!


~ aku enterframe lg! yee haa..!

tp, kan... r&r tasik raban nie mmg ntah hape2! ingatkan chantek & b'seri la tempat & kemudahan kat situ. cam xde yg wat maintainance. toilet pon xbersih sgt. surau kecik lak tu! mcm xsiap jerk. aku bknnye ape... sekadar meluahkan rase xpuas ati jer coz name dah shedap, sekali dengor cam bagus jer. dikelilingi tasik lak tu. tp, cam indah khabar dari rupe... hmmm...

10 comments:

Adam said...

eheeeee! bawak mak jalan2 ek .. mesti seronok ... =)

Zaidi Zainal said...

mana la tasik ni agaknya yek...jarang menghala ke sana ni

syeka sweetheart said...

klu xbc n3 ni xtau pon ada tasik raban..tmn inai tau ler

eja said...

aku nk tny awat ank sedara hang agak tinggi dari hang...

Anonymous said...

uish..serramm dgr..awat tak smbg apa yg 'org' tu nyanyi..mesti dia blah..ekekee

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

dakjaat,
yupp!! sronok sgt2! lalala..

zaidi zainal,
tasik nie kat belah2 gerik tu ha! nk xplain secara specific lokasinye mmg leez xgheti. hehe..

sweetheart,
leez tau pon coz member leez org gerik. +, mase keje ngan old co., leez penah out-station lalu tasik nie.

eja,
chaitt! sampai atimu, eja! xmo kwn la.. huhu..

lily lotus,
sblom bulu roma tegak xmo turun2, better kitorang cha alip bot dolu. kang xpsl2 kene sampuk! hehe..

eja said...

member hang org gerik tu aku la kn..bangga aku...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

eja,
prasan la lu!! :-P

Solehah said...

weh aku dah ingat pasword..
leez..i found sutin' weird la kat pic hang yang menjeling tu..yang hang kata kekasih ku seru tuu..cuba hang tengok betoi2 kat tingkap sebelah hang tu...mcm ada entiti ja kat dlm utan tu..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

solehah,
sib baik hang ingat. kalo x, aku karate pinggang hang tau! ;-P
mane2??? xde ape2 pon!! hang jgn la wat lawak, weh! isk2..
xpe2.. jap lg aku tepon seekers, xpon xpose mistik, suh diorang investigate. hehehe..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google