SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, August 4, 2008

PeNyAmUn TaRbUs!!!

aku SEDEY...

aku GERAM!!!

aku MARAH sgt2!!!

tp, nak wat camne?! benda dah jd... PASRAH jer la... huhuhu...

nie sume PENYAMUN TARBUS punye psl!!! ade ker patut MANGKOK AYUN tu cilok camera aku?!! patut ke xpatut u ols??? device paling penting bg sorang blogger cam aku plak tuh! kalo la aku nie ade power cam robocop ke... ultraman ke... terminator ke... kan syiok. bley gak aku detect sape penyamun tu. pastu, aku jumpe MANGKOK tu face to face. pastu, aku fire dia. pastu, aku terajang pankreas + trakea dia. tp, sblom aku wat sume aksi 18sg tu, aku akan mintak dia return balik camera aku! owhhh... eeiiiiiiii.........geram gilos nih!!!

camnie citernye u ols...

my 'sayang' gi b'urut kat umah pakar urut feveretnye a.ka wak rajik. pas dpt parkin' yg dirasekan sesuwai & locked kete bagai..., my 'sayang' trus gi umah wak rajik tu, tunggu turn nak kene urut. mase tgh dok tggu tu, ade la sorang hamba allah nie wat announcement, 'sape punye kete yg lampunye dok nyala walhal xde sesape lam kete tu?' my 'sayang' dpt instinct yg mengatakan kete tu adalah ketenye. so, my 'sayang' pon wat la spot-check. tgk2 mmg tul kete tu kete my 'sayang'. dgn tanpa prejudisnye my 'sayang' locked balik kete tu. xpikir ape2 yg buruk pon. plus, umah wak rajik tu dkt2 ngan umah jiran & plus, lock kete tu mmg ade problemo sket. my 'sayang' pon continue la q tunggu turn. lam kul 11 p.m baru balik umah.

tp, mlm tu xperasan lg psl camera tu dah ghaib. sok petangnye tu baru realized. tu pon sbb my 'sayang' nak gune camera tu utk snap pics site. cari2 mende alah tu nan ado lam kete. my 'sayang' call aku, tanye kot2 aku simpan camera tu. aku cakap xde. pikir punye pikir punye pikir... baru la my 'sayang' t'ingat insiden kat umah wak rajik tu.

'hadoiiiyaiii...' sedey woo...

KAMBING GURUN punye PENYAMUNNN.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 comments:

ira-meare said...

huk aloh,dh tu mcmana nk tempek gmbr kat blog hg ni?hg beli la hp yg ade camera,senang skit nk tepek gmbr,xyah bw camera lg.nnt kalu org nk curi kamera,diorg kena curi hp hg skali,kui kui kui(ape aku merapek ni)

*sekadar memenuhi ruangan komen

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

meare,
ntahnye.. merapu meraban jerk! pregnant ke??? :-P

ingat aku mesken sgt ke??? kalo stakat h/fon camera bagai.. 16 ratus ketul aku bley beli tau! mls nk show-off jer.. haha..

eja said...

patut la blog hng dh xde gmbr..aku bersimpati..mcm PATI..ke nnt beli lain..org cm hng kn kayo rayo...hang mampu beli 16 kali lebih mahai..

eja said...

hang kn kayo rayo..p beli 16 kali lebih mahai tau..jgn sedey ye..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

eja,
blog aku ok, xt'jejas pon. xcaye, hang tgk nnti, entry aku ade pics ok! :-) tp, yg hang dok merapu-meraban sampai ke PATI nie apsl? 'preknen' cam meare, ek? haha..

alhamdulillah.. mntk2 masin mulut hang kata aku kayo-rayo! hehe..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google