SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, August 18, 2008

KeNdUri KaWeN

semlm aku gi 2 majlis kenduri kawen. kalo ikutkan, ade 5 invitations sumenye. tp, xbley la nak redah sume coz my 'sayang' 'OFF' tengahari jer, pastu my 'sayang' kene gi site balik. my 'sayang' skang dah start nak wat projek utk keje amal TNB tu. ade 2 jobs lg tgh tunggu turn. alhamdulillah... rezeki jgn ditolak, muauh jgn dicari, tp, diblasah! muahaha... tul x u ols? ;-P

so, semlm memule gi kenduri kawen anak mak aku. kat sini aku mkn sket jer, nak simpan space la konon! hahaha... tamak haloba tuuu... ;-) pas mkn & jumpe kawan mak aku jap,salam2 bagai... xsempat nak tgk diorang b'sanding pon, trus gi 2nd wedd. mase sampai kat 2nd wedd nie, pengantin tgh b'sanding. pelamin kat luar, tp, by da time kitorang sampai diorang dah masuk lam umah, ade photoshoot kat lam bilik kot! so, no pics @ all. kat 2nd wedd nie aku mkn bnyk la. aku amik nasik minyak + daging masak itam + ayam goreng + gulai nanas + sambal goreng + ikan masin. menunye mmg masyuk la ngan selera aku. hehehe...

ingatkan pastu bley la gi 1 lg wedd. kenduri kawen anak jiran mak aku dolu2. tp, hajat xkesampaian coz lam kul 2.15 p.m my 'sayang' kene rush gi site. huhuhu... kechewa2...

* semlm, t'merajuk jap ngan my 'sayang'. aku tensen coz my 'sayang' asik keje jer. weekend pon kene 'turun padang' gak. tu yg semlm aku wat 'muke ikan todak' tuh! tp, xlame la merajuk. memule aku dah b'azam nak merajuk lame2 sket. nak jual mahal la... nak wat dek la... tp, xbley blah la pulok! windu woo... wakaka...

sengalz!!! ;-P

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google