SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, August 12, 2008

NaTiOnAL dAy...

ade sesape nak gi interview x? kalo ade, aku rase info kat bwh nie b'guna utk anda yg b'kenaan.


~ tema & logo national day a.k.a ari kebangsaan.


~ normally kan, mase nak gi interview, esp gov la, akan ade org2 disekeliling kite yg pesan suh hafal/study on theme for national day kan... konon2nye, diorang (interviewer) akan tanye la. dat's y la aku kata mende alah nie useful. ye ke? hmmm...

tp, kan, based on my xperience in 4 interviews under gov, xpenah skali pon interviewer tanye soklan regardin' national day. tema ke... ape ke... ye2 jer aku dok memorise, kot2 la general knowledge segment tu interviewer akan tanye kan. nan ado pon!

aku yg 'b'tuah' ke atau mmg teori psl national day nie hanye skadar mitos ke...

wallahualam...

yg pastinye, national day mmg ari cuti2 m'sia. xsabor aku nak tunggu national day. besh woo cuti! bley m'T.I.D.Okan diri! xpon gi jln2 cari psl ke kan... tul x u ols? hehehe...


No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google