SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, August 26, 2008

GaNg STaRz FiNaL!

juara 'gang starz season 2' dah pon t'jwb last sunday nite. 1 nation emcee from m'sia b'jaya m'harumkan name negara lam arena hiburan by winnin' USD 100,000! wah3..! dasat2...

xtually, aku xconcentrate on 'gang starz' sgt coz aku tgk 'jgn lupe lirik'. waktu commercial break jer aku tukar channel, tgk 'gang starz'. part ujung2 'jgn lupe lirik' tu aku dah 'zzz'... sedar2 jer dah kul 10.05 p.m. alamak! abis sudah... hahaha... padan muka aku! sape suh tido?! ;-P pastu, trus tukar channel tv3. mase dok tgk 'gang starz' pon bih kureng 16 ratus kali aku t'tido. my 'sayang' toksah harap la. dah lame hanyut! mak pon ikut jejak langkah my 'sayang' gak. tiga3 landin' atas 'tilam ajaib'.

yg aku sempat tgk mase d reborn nyanyi lagu 'taman rashidah utama', paragon child nyanyi ngan ezlynn lagu ape ntah, aku pon xtau, 1 nation emcee nyanyi ngan jeffridin & akasia nyanyi ngan noraniza idris. tp, yg menyegar-bugarkan bijik mata aku nie adalah 1 nation emcee duet ngan jeffridin la. happenin' gilos!!! caya la..! thumbs up la for da collaboration!

well... 1 nation emcee deserved dat USD 100,000. congrats2...

* kalo aku yg masuk final gang starz, CONFIRM aku yg pegang replika cek USD 100,000 tu. finalist len mesti jd selenga trus! cium bau duit pon xsempat! kan... kan..? muahaha...
* kaki aku still sakit & lenguh2. nape, mengape/apekah...? later aku citer, ek?!

2 comments:

Anonymous said...

lily pun tak penah layan gangstarz ni..alih2 dh final rupanya..hikss..tp mmg worth it lah pemenang tu

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

lily lotus,
1st season mmg leez layan. tp, since ade 'jgn lupe lirik' nie mmg jarang sgt layan 'gang starz'.
bih kayo dr lee chong wei woo.. hiks..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google