SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, August 15, 2008

YeS..! yEs..!

yesss zaaa..! finally, mak aku merealisasikan ape yg dia nak masak semlm. tom yam lorrr...

hehehe... syiok xt'kata aku tau! huala!!! b'selera benor aku mkn. my 'sayang' yg pose yang yok pon add on nasik tambah. al maklum la... feveret... ;-)

mekacih mak coz sudi masakkan sume juadah b'buke. susah2 jer... ;-P bkn tom yam jer tau! instead of tom yam ade ikan goreng, cicah kicap, pucuk paku tumis & air cincau lg. buah2-an cam epal, jambu batu & pelam pon mak aku siap potong2kan, letak lam fridge. tinggal nak ngap jerk! ;-P

bkn aku xmo tlg, ok!!! tp, mak aku yg suh aku tlg baby-sittkan si rifqah. ligat sgt bdk kocik tuh! pantang lepa, mesti ilang. xpon, kalo mood 'baik la sgtnye' dtg, dia dok la lam umah. tp, bknnye dok diam, gi kaco mak aku yg tgh klentang-klentung 'gaduh' ngan periuk belanga. dat's y la aku xbley nak tlg.

* hiks... alasan!!! ;-P

2 comments:

mrs e said...

amboi2...
syoknyerrr jd ank bongsu ni ekk..
leh jd anak manje mak..
nk mkn tomyam, mak wat kan..
kan kan kan

hehhe - jeles nih!

;p

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

mrs e,
manje ke? mane ade maa.. leez nak masak tp, mak xkasik! coz kalo leez masak, nanti kang ade yg masuk icu! haha..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google