SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, August 19, 2008

En. BoSs BaRu...

aku boring gilos ari nie kat opis. xtau nak watpe. buhshan melampau! sengalz jdnye aku.

last friday, kak ah (colleague) cakap, en. boss baru nak dtg semlm. t'tunggu2 gak aku (yo la tu! hiks...). ye la kan... t'tunggu2 gak aku kedatangan en. boss baru tu coz nanti ape2 hal aku la yg bakal dpt 'kerahan tenaga'. nak gak tau, garang ke... ganaz ke... baik ati ke... ensem ke... yg last tu yg xbley blah tu! muahaha...

tunggu punye tunggu, nan ado pon. postpone katanye, ari nie plak dijadualkan tiba. dengor citer, freshie. sib baik freshie, senang sket nak 'godam2'. wakaka...

tp, sampai skang, nan ado gak la. musykil aku tau! cam biskut jer bakal en. boss aku nie. jap 'ade', jap 'xde'. isk3... jenuh kitorang tunggu kat sini. sib baik xbentang red carpet. hiks... xtually, masuk yg nie dah 2 en. boss to be xjd dtg. yg sblom nie pon guy gak. dengor citer, dia refuse da offer coz gaji under rm 3k. amboi2... lom ape2 dah demand! huhuh...

* pantun utk en. boss baru:
kalo padi katakan padi,
xla kami t'tampi2,
kalo sudi, katakan sudi,
xla kami t'nanti, xla kami t'nanti2.

penantian kan 1 penyeksaan... (ape aku merapu-meraban nih?!)

* sengalz * ;-P


2 comments:

Adam said...

orang tak suke ade boss.. lagi best takde bos... kalau kena boss tua2 wanita yang suka mmbebel .. akakaka! pedas la telinge kite setiap hari sampai dia pencen ... ;p

encem?? wakakkaa! tak leh blah tol .. ;p buat lawak la dia ni .. akakaka!

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

dakjaat,
leez pon mmg la sker kalo xde en. boss. tp, masalah is da problemnye, ade yg b'lagak & b'maharajalela nak jd p'ganti en. boss! tu yg teman xb'kenan tuh!
aah.. kalo dpt yg sker bebel, mmg haru-biru otak jdnye. bley t'jejas sistem badanku tau! hiks..
tul la kan? kalo laki mesti la ensem kan? xkan jelitayu lak kot kan? kan.. kan..? ;-)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google