SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, November 12, 2014

LUNCH DI MAK TOK

Pernah aku storykan dulu pasal Mak Tok Delights nih. Dah lama jugak tak datang makan & lepak kat sini. Bukan sebab tak suka / apa... tapi, sebab dia tutup. Ingatkan tutup forever. Tup2... baru2 ni bukak balik.

Tutup sebab renovation? Atau... tak cukup staff? Atau... takde tukang masak? Hmmm... ntahlah! Tak pulak aku kaji sampai ke akar umbi sebab-musababnya. Macam takde kaitan. So, abaikan...

Dah alang2 bukak tu & alang2 parking kat depan Mak Tok Delights ni, moh la kita singgah lunch... ;)

~ Nasik putih, nasik goreng pattaya, sup campur & daging black pepper... sangat cukup untuk bulatkan perut kami. He3...

~ Makan control macho... tajuk album dia... Ha3...

~ Terima kasih, kakak yang tukang serve..! ;)

Kalau terpengaruh dengan apa yang kami makan, alamat Mak Tok Delights ada kat sini. Sudi2kanlah 'jengah'. ;)


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



2 comments:

Nurul Ain Zulkarnaind said...

hehe elok la tgh baca ni sambil lapar heheh

ArELeEz said...

Nurul Ain Zulkarnaind,
jemput mkn.. heh3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google