SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, August 1, 2013

IFTAR 15 RAMADAN 2013

Balik kerja, terus berdesup amik Mak. Lepas tu, laju2 pulak ke PARAM. 

Aku tak masak lagik... 

Eh2, dah mula on-off mood rajin ah kak! Haish!

~ Ikan bawal goreng, telur dadar, sambal belacan & siakap 3 rasa tu Mak bawak dari surau. Ada kenduri moreh hari tu. Seperti biasa, Mak & the geng surau tolong masak. Sup daging campur tu je tapau kat PARAM.

Paling terbahek adalah sambal belacan. Perrgghhh..!!! Terangkat meletop2, noks! 

Syiok dapat berbuka dengan Mak. Alhamdulillah... ;)


:: Like3, ek! ::



4 comments:

wahida said...

dah hujung2 ni aku bertambah malas nak masak nok...buntu nak masak apa pun ye jugak...huhu...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

saya sepanjang puasa ni baru sekali pegi PARAM....tapi tak la bermakna rajin masak..tapi beli kat cafe kat ofis je..hahahha

ArELeEz said...

wahida,
same la.. +, asik m'bayangkn juadah raye je. ha3.. hadoi!

ArELeEz said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡,
param ke.. cafe opis ke.. masak ke.. ape ade hal kan? yg penting b'buka. he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google