SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, March 20, 2009

RaUdHaH dA 'nEw CoMeR'...

Td, aku ade citer pasal Kak Aneem baru jer delivered baby kan?! Hmmm... t/ari td, mase tgh b'siap2 nak pakai tudung gi keje, mak ade call. Mak cakap abang aku dpt baby gal lagik. So, maknenye skang nih mak dah ade 3 granddaughters. GALS POWERRR!!! Muahaha...

W/pon teka-teki, teka-tekuk aku & my 'sayang' xtepat tp, 'aiman xkesah...' Pompuan pon pompuan la... Bley wat team cheer leaders. He3...

Mak cakap, name sementara dah ade, Raudhah. Shedap x, U ols? Hmmm... kalo xsilap, maknenye taman sorga kan..?! Mak suh abang buh Intan kat depan Raudhah tu coz mak sker kat name Intan. Plus, 2 cucu mak sblom tu mak panggil Intan. Pdhal name diorang Fatin Nuralyani Nadhirah ngan Nur Irwayuni Rifqah. Nan ado Intan... Nie bkn pengaruh citer Intan kat Astro Prima tu, ok w/pon mak aku mmg follower citer tuh. Pastu, abang call plak, suh aku pikir2kan xtra name utk dicombinekan ngan Raudhah. Dgn spontannye aku suh buh Intan Affendiah Raudhah. Abg aku silap dengor, dia ingat Alfendia. Aku kata, 'Bkn Alfendia la... tp, Affendiah!' Aku amik name my 'sayang' yg ke2, Affendi, aku add on -ah kat blakang. Muahaha... Gelak besor abang aku! Abang aku siap tanye lagik, ape makne Affendiah. Aku klentong cakap maknenye 'yg chantek lg b'gaya'. Wakaka...


~ Gambar nie xde motip. Tp, sajer sker ati riang ria nak jaja. Ahaks2...

Mlm nie aku, my 'sayang' ngan mak nak tgk Raudhah kat umah mama Kak Aneem.

::. Truly, Madly, Deeply .::

2 comments:

mama wanie said...

wah wah.....

salam singgah..

nice pict....

jom jengok kedai mama

http://allshoppe.blogspot.com/

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

mama_Lieya,
salam..
owhhh.. tq2.. ;)
wokeh! nanti leez menyinggah, key!

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google