SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, March 17, 2009

DriViN' TrAiNiN'

Owhhh... semalam aku dpt new xperience tau! Nak tau ape ke mendenye??? Ngeh3... meh nak story.

Xtually, semlm aku ade drivin' trainin'. 1st time, ok! Memula, aku cam nervous gigil2 gak la! Dah la 'lou she' aku seorg yg b'bangsa Chinoz, Uncle Ah Meng namenye. Suara dia kuat wooo... Cam halilintar jerk! Wakaka... (gelak syaiton di situ! He3...) Tp, bile dah drive, rase cam xnak berenti lak. Tetibe jd addicted, ok! Isk3...

Start trainin' kul 5 p.m, sampai la ke kul 6 p.m. Sib baik abis awal. Sempat la aku nonton Spa Q! La la la... Owhhh... btw, ade sesape tgk Spa Q semlm x? Hmmm... rugi wooo xtgk..! Coz semlm Julia dah kantoi ngan Qistina, Dafi & bla3... Puas ati perut aku tau! Akhirnye, Dafi yg budus t'lampau tu pecaye gak yg bini dia tu mmg mangkok b'ayun!!! Fuhhh! Skernye akuuu.....!!! Yabedabeduuu.................... Owhhh... tetibe... ;P


~ Gambar nie xde kene mengena ngan citer nih. Tp, ade kene mengena sket la... Isk3... ape yg aku merapu meraban nih?! Tp, tul! Ade kene mengena sket la coz nie mase aku gi 2nd kursus/taklimat sblom drivin' trainin'. Kira ade kene mengena la tu kan?! Hiks... Boring gilos aku time nih! Owhhh... aku sentiase keboringan kalo masuk bab kursus, ok! ;P

* On da way balik umah semlm kan... mase pas trainin', masuk jer keta, trus dgn ngengadesnye suh my 'sayang' beli keta lg 1. Siap bg syarat lak tuh! Kalo xde keta baru, xmo continue amik licence! Wah! Dasat tul isterimu ini, B! Muahaha...

2 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

akak pun nengok spa q smlm nyer episod, aĆ”...puas hati sesgt nengok si dafi tu marah si julia tapi dlm ati padan muka, sape suh backing lebih2 bini perangai setan ko tuuu...heehehehe....x lame lagi dpt la keter baru tu, tapi takut syg awk tu gi beli keter kat shell dlm kotak yg rege 6 ringgit sbijik tu jerr...hehehehe...tapi harap2 dpt sedebuk keter besor yerrr....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

RaFFLeSiA MeRaH,
tau xpe! plus, leez mmg anti tul ngan dafi tuh! kalo ade yg suh leez pilih watak antara dafi ngan norell, leez confirm pilih norell! ;P
wahh!! sedebuk bunyik keta tu ye kak?! mmg cam besor benor bunyiknye tuh! muahaha..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google