SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, March 24, 2009

FuLLnAmE oF rAuDHaH

Newborn baby gal abang aku dah ade fullname. Kalo b4 this, her temporary name was Raudhah, skang dah ade name penuh. INTAN NURIRMANISHA RAUDHAH... Shedap x, U ols name tuh? My MIL cakap, b'belit2 lidah dia nak nyebutnye. Ha3...

Gambar2 kat bawah nie sume gambar mase we ols gi terjah umah my bro's MIL, nak tgk Raudhah. This time, Kak Aneem b'pantang kat umah maknye sendiri coz mase Rifqah dolu tu mak aku jaga. Gilir2, gitu!


~ Mak dah ade 3 granddaughters.


~ 'Hye..! I'm Intan Nurirmanisha Raudhah... Cute x saye??? Hiks...'


~ Mama Rifqah & Raudhah.


~ Abang aku tgh dodoikan Lip2 coz mase nie dia dok rengek2 nak tido. Xtually, Lip2 a bit jeles bile dpt adik. Bile sume dok kerumun adiknye, mula la dia tunjuk perasaan, wat demonstrasi sbg tanda protes. Dat's y mak pesan suh abang & Kak Aneem tunjuk carin' + sayang gak kat Lip2 coz she's just 2 years old. Of cos la dia m'jeles bila dpt adik. Lom puas b'manja2-an, gitu!


~ See2!!! Kan dia dah turun dari buaian. Dia saje jer create s/thin' yg bley amik perhatian org. Jap2 dia cam nak tido la... Jap2 xnak la... Isk3... Lip2... Lip2...


~ Nie mmg trade mark Lip2 kalo kite suh dia senyum. Kelakor jer aku tgk giginye tuh! Ha3...


~ Mane aci kan... asik amik gambar org len jerk. Aku pon nak enterframe gak... Ahaks...


~ Wah! Gulitanyeeeeeeeee............. Ngeeeeeeeee.........


~ My 1st niece yg dah insap! Wakaka... insap tuuu... ;P Tp, tul..! Since dia masuk asrama, trus 'B'TUKAR!' Bkn attitude jer, imej pon tukar gak! Kalo dolu 'Elyana's Style', tp skang 'Ustazah Waheeda', beb! 'Wassini... La la la...' ;P


~ Kalo kakak aku tau aku upload gambarnye ngan muka camnie, confirm aku kene karate! Muahaha...


~ Erkkk..! Minum kat mulut ke kat idung, B?' Ha3...


~ Wah! Lenanye Raudhah di pangkuan nenda... Ewah2..!


~ 1 lg p'ubahan yg ketara bile A_bern masuk hostel adalah dia punye selera makan. Kalo dolu dia xsker makan + makan pon nak kene suh, tp skang xyah suh2 pon dia makan xhengat... Mok2 la dia pasni... Ha3...


~ See2!!! Macam2 perangai yg Lip2 wat. Main henbag mak la...


~ Ciannye Lip2...

::. Truly, Madly, Deeply .::

2 comments:

Faizah_Haris said...

kiutt laa baby tuu.....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Faizah_Haris,
cute cam leez kan??? ahaks..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google