SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, March 19, 2009

iMeJ bArU sEoRg AkU... ;P

Poyos jer entry title kat atas nih! Cam aku nie artis jer, nak tukar2 imej bagai... Wakaka... Tp, bila pikir2 balik, xsalahkan kalo kite yg bkn b'kecimpung lam donia glamer nih m'punyai imej memasing kan?! Coz kite pon manusia & org2 glamer tu pon manusia gak kan..? Kalo xde imej/xjaga/xamik berat pasal imej, kang jadik selebet, selekeh la plak! Tul x, U ols? ;P

Wat I mean by 'my new image' is aku skang dah xmo pakai tudung E-kin dah coz aku dah ade kegilos-an baru regardin' tudung, which is aku dgn secara tetibenye tlh t'sker kat tudung yg simple-mimple cam yg aku pakai kat bawah nih, ha! So, sila lihat dgn sejelasnye kecomeylan wajahku, ye! La la la... larikkkkkkkkksssssssssssss................ ;)


~ Baju pink, tudung pon mesti la kene ade pink2 kaler, gitu! Baru malatops, kan?!! Muahaha... (gelak secara memerasankan diri sendiri! Ha3...). Tudung nie baru beli wooo last week. Fresh lagik!

Well... aku m'gediks posin'2 amik gambar sendiri nie, mase t/ari semlm, kat opis. Org len sume dah kuar gi lunch, aku jer yg kesepian & kesorangan kat opis coz my 'sayang' xdpt nak mkn sesame, kene attend kenduri marhaban cucu Mak Ngahnye. Hu3... Tp, kul 2 p.m my 'sayang' tapaukan makanan lorrr... Tq, B...


~ Aku pesan suh tapaukan nih! Rojak yg aku rase paling besh in my hometown! So, semlm no nasik2, ok! Sayur-mayur jerk! Kata diet... ;P


~ Sopannye aku makan kan?! Dah la sopan, comey lak tuh! Sila 'm'bluwek2' m'baca kenyataan ini, ye. Wakaka... larikkkkkkkkkssssssss....

Mase balik keje, my 'sayang' cakap, mak ade tapaukan lauk utk aku. Tp, xbnyk la coz sold out. Ramai org yg dijemput kata my 'sayang'. Ade ayam masak merah, sambal goreng Jawa ngan kuih-muih jer. Doesn't matter la... Janji ayam ado... He3... So, ptg semlm, sambil tgk Spa Q, sambil ratah lauk. No nasik2 again... ;P


~ Antara kuih-muih yg ditapaukan adalah donut & kek belang2. Aku mkn kek tu jer seketol.


~ Ayam masak merah yg dah tinggal tulang aku kejekan! Erkkk... diet jenis ape aku nie, ek? Ha3...


~ Sambal goreng Jawa. Tul ke? Aku main blasah jer buh name tuh! Janji ade rupe sambal goreng. He3...


~ Disbbkan kerajinanku yg melampau, aku dgn gigihnye m'nyediakan 1 lg juadah minum ptg semlm which is goreng pisang. (Yo la tu, rajin melampau! Yg benornye, pisang giant yg my 'sayang' beli sampai 3 kilos tu dah nak masak sgt dah, xgak aku sempat goreng. Tu pon jenuh gi sedekah kat mak & my MIL sket. Kalo x, bazir jerk! Huuu...)


~ Pelengkap minum ptg semlm adalah air teh.

* Spa Q semlm aku cam dah bley agak jer Melisa tu anak sape. Aku rase cam anak Datin Sofiera jerk. & maybe Melisa tu anak husband Qistina ngan Datin Sofiera. Dat's y la Datin Sofiera nak hancuskan Qistina coz dia nak balas dendam kat late husband of Qistina coz xmo b't/jwb kat dia. Wah! Pandai plak aku predict2 citer. My 'sayang' cakap, advance dari tuan director! Hiks...

::. Truly, Madly, Deeply .::

2 comments:

Faizah_Haris said...

amboiii rajinnnyerrrrrrrr!!! syabasss3!! hihihi..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Faizah_Haris,
mekacihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......
;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google