SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, March 24, 2009

Pc Yg T'sAdAi iTu...

Huwarrggggghhhhh......... (nguap sambil tutup mulut, ok! Hiks...). Ngantuks la pepagi nih. Dah la ujan, kalo coti kan besh?! Bley b'canda di atas katil. Muahaha...

Ari nie, as usual, aku dtg opis mmg xpenah menepati waktu yg ditetapkan. Suppose to be in d opis b4/@ 8 a.m but aku slalu dtg kul 8++ a.m. Paling awal pon kul 8.05 a.m, paling lambat 8.15 a.m. Normal la tu kan?!! Heh3...

Masuk jer opis, trus on lappy. Owhhh... aku t'pakse kendong lappy ku yg t'chenta ke ulu ke hilir everyday to d opis coz provided pc dah jammed! Xtau la ape masalahnye, 1 ari tu, bile aku on pc tuh, dia dah xb'fungsi as usual. Dah mengong! Da day b4, ok jer. Plus, mase aku shutdown pon ok lagik. Ade yg guna pc aku nie ke pas aku balik, ek?! Isk3... xbaik tuduh2 kan... Hmmm... tp, kan.... owhhh....

Sepantas kilat aku called my 'sayang', suh amik aku kat opis coz aku nak balik amik lappy. Tanpa pc/lappy, aku xbley wat keje lorrr... Huuu... Aku dah anta report dah kat Negeri, suh diorang dtg repair/tgk2 ape2 yg patut. Tp, xdtg2 pon lagik! Isk3... Nak kene wat police report lak ke baru diorang nak amik tindakan?!!!


~ Pc yg dah jammed, t'sadai atas meja aku. Bile la diorang nak dtg repair nih?!! Huhuhhh!!!


~ Lappy t'chentaku... Skang sume keje aku wat pakai lappy nie. Dat's y aku kene kendong dia gi opis.

::. Truly, Madly, Deeply .::

9 comments:

TEACHER OF SOMEONE said...

wah...wallpaper gambo upin ipin...ni mmg peminat fanatik ni...hehehe

Gerrard said...

pasal per pc tu jammed? tu ler.. layan sangat upin ngan ipin.. hahahahah!

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

TEACHER OF SOMEONE,
xde la fanatic sgt, bese2 jer.. heh3.. tp, sket kechewa coz lom dpt tgk film geng lagik! hu3..

Siong Berantai,
mane ade maa.. kite pekeje b'hemah tau! ;P

RaFFLeSiA MeRaH said...

sib baik ader lappy sendiri, kalau takder, pakat menung tgk pc jem tu jer la yer...huhuhuhu....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

RaFFLeSiA MeRaH,
tau xpe..! kalo menung xyah wat keje ok la.. ha3..

Gerrard said...

areleez ni langsung tak kenal kita dah .... hohoho~ cuba teka siong berantai ni sape?? .. ;p

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Siong Berantai,
ha..??? sape, ek? secret admire ke? wakaka..

eja said...

aku tau sebab ape pc hang rosak/jam..sb rajin sgt blogging..padan muke..wawakaka..xpun rajin sgt maingam..tul x ckp aku..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

eja,
xbaik woo tuduh2.. mane ade bloggin sgt, bloggin' sket2 jerk! hiks..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google