SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, March 17, 2009

Af 7! 1 TrAnSfOrMaSi AkAn BeRLaKu! ;P

Mlm td, lam kul 9 p.m, aku & my 'sayang' gi umah mak. Sampai2 jer, trus 'langkah kanan' coz mak tgh masak utk dinner. Lauk simple tp, m'giurkan, ok! T'pakse la aku 'm'cotikan' dietku. Owhhh...

Mak just masak lauk ikan masin (pelata & gelama) + ikan sepat masin + kari terung + telur rebus goreng + ikan goreng + cicah jer... Tu pon aku dah t'pikat abis! My 'sayang' lagik la... Masuk jer umah, xdan bg salam, dah cakap, 'Waaa... shedapnye bau!' Muahaha...

Pas makan, chit chat jap ngan mak, pastu balik umah coz my 'sayang' dah xlarat nak tongkat mata. Plus, kekenyangan. He3... Sampai umah, my 'sayang' layanz Rush Hour kat HBO. Aku lak bz b mengemas umah. Mlm2 buta nie plak mood rajin dtg. Siang2 buta di ujung2 minggu, xnak plak mood rajin nih dtg! Isk3... musykil aku, ok! ;P

Pas mengemas, aku kejut my 'sayang' suh semayang Isya'. Aku plak take turn layanz siaran ulangan Akademi Fantasia 7 (1 transformasi akan berlaku! - tiru gaya Sarimah cakap. Hiks...) Xtually, aku dah tgk yg live, tp sesajer layanzkan mata, tunggu ngantuks.


~ Isma, wifey to Zul 2 By 2 a.k.a kakak Tomok. Well... not bad... Plus, dia dpt pujian dari juri lagik! Wah! Cam gambar antu la plak! Huk allohhh haiii... ;P


~ Hafiz, a Sarawakian. Pon dpt pujian dari juri.


~ Rini, 1 & only student yg pakai tudung. Tp, suara ade kureng sket la...


~ Aku bknnye 100% tgk AF. Kejap2 aku tukar Kirana, tgk citer Pasir B'bisik. Comot tul Dian Sastrowardoyo dlm movie nih! Cam setahun xmandi pon ade gak! Isk3...

Xtgk AF sampai abis pon... Pas Rini nyanyi, trus ajak my 'sayang' zzzzzzzzzzzzzzz.............

2 comments:

Zaidi Zainal said...

jadi transformer...ada kot....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

30 JALAN F3 (Zaidi Zainal),
muahaha..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google