SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, September 4, 2008

'DiA dATaNg... JeNg3...'

'dia datang...
dgn lenggang-lenggoknya...
dia datang...
dgn senyum simpulnya...
la la la...'

ewah2..! hiks...

nyanyi riang gumbira cam baru pas dpt duit raye jer. hahaha...

well... xtually, en. boss baru tu dah datang. ari isnin di lapor diri kat ipoh, semalam baru masuk opis. tp, bkn yg refuse coz of gaji under rm 3k tu. nie yg len. yg sebenornye, xde la gumbira sgt pon, propa jer lebey aku nih! ;-P ye la kan... kalo xde en. boss lg syiok kan?! bley bley b'sker ria sepanjang ari gitu! muahaha... (nie kalo en. boss baru tu bace, hancus la aku! kui3...)

tp, kalo lame2 xde en. boss pon susah gak coz dah bnyk doc(s) yg pendin'. so, say WELCOME to en. boss jer la. ;-)

b4 this keje kat MRCB as exec ape ntah, aku lupe la pulok! hiks... muda, sehhh!!! 25 years old only! same wif me la. sebaya gitu! rase2nye kalo sebaya nie xde la kereks kot! mudah2-an... btw, so far so gud. kalo ikutkan, aku t'ingin nak marah dia nih coz dia tlh memendin'kan keje aku. tp, aku kan pompuan yg baik lg b'budi bahasa gitu! so, xpe la, aku kasi can kat dia utk catch up those thingy. pelan2 kayuh maa... bnyk lg mende yg dia perlu belajar & perlu tau. dari hal seremeh2nye sampai la hal sebesor alam. kalo aku kat tempat dia, CONFIRM aku dah collapse! xpon jd zombie coz poning kepala tgk files yg b'terabur atas meja. isk3...

* kata2 semangat utk en. boss: CHAIYOKKK2!!! :-)

2 comments:

eja said...

handsome x???..ade macm muke mahmud ali basya x...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

eja,
laa.. hang minat mahmud ali basya ke.. ek elleh.. tasteless tul! hehe.. jgn marah aa..
xde la ensem. ensem lg my 'sayang'. hiks..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google